“Koselig og hyggelig.”
Anmeldelse av Cafe De 4 Roser

Cafe De 4 Roser
Vurdert som nr. 2 av 35 Restauranter i Harstad
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Privat middag, Reservasjoner
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

God servise og et hyggelig sted.
Jeg spiste ostesmørbrød med egg. En merkelig kreasjon. Den var ok. Jeg tipper de har bedre ting på menyen - bestill noe annet.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, eveneven77

Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Vi var heldige og fikk bord på restaurantens siste åpningsdag. Stemningen var uformell og hyggelig, litt som delta i en bursdagsfeiring man ikke var invitert til men ble inkludert i allikevel. Betjeningen var veldig hyggelige. Men- til en restaurant i den prisklassen å være- var det ikke med et tilfreds adjø vi gikk ut i vinternatta etter endt måltid. For det første bestilte vi en hel og en halv vinpakke. Ingen sa noe om at den halve var like dyr(bare 70 kr i forskjell) som den store. Min mann hadde glatt hjulpet meg med vinen om vi visste dette.
Bordene rundt oss fikk servert en deilig suppe. Da vi ble servert desserten, ble vi oppmerksom på dette og spurte hva slags suppe det var. Vi fikk da vite at vi hadde bestilt fire retter og ikke fem.. noe ingen av oss hadde gjort, vi bare ba om bord. Men liten vits med suppe etter desserten selv om vi sikkert kunne fått den da.
Maten var god. Kun én amuse bouche før forretten. En restaurant på et slikt (pris)nivå burde hatt minst tre.
Et par av vinene ble bare helt i glasset uten presentasjon. (Proseccoen vi fikk hadde dessuten mistet mye av boblene).
Vi reiser mye og prioriterer gode restauranter, så vi har et godt sammenlikningsgrunnlag når jeg påstår at 4 roser ikke leverer fullt ut. Og da er det kanskje like greit at Umami står alene som leverandør av gourmetmat i Harstad. På Umami aldri vi aldri blitt skuffet og alltid følt vi har fått mer enn forventet. Det var vel det vi håpet på, denne litt spesielle kvelden på 4 Roser. Å stenge døra etter 23 år burde inspirert til å gi gjestene en følelse av at restauranten ville bli savnet. I stedet tenker jeg at hadde de fortsatt, hadde jeg brukt nesten 3500 på 2X4 retter med 1 1/2 vinpakke på noe annet i stedet, og sannsynligvis ikke funnet det verdt å gå tilbake. Nå slipper vi det.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Missjetlagged
Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Kanskje blir man slik av å jobbe der maten aldri skuffer.
Er aldri i cafeen pga betjeningen men i restauranten er det anderledes.
Der er betjeningen en drøm og jeg anbefaler på det sterkeste ett besøk.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Runar W
Anmeldt 6. november 2018

Spiste en 3 retters middag i kaféen for første gang.
Nydelig mat og drikke, koselig atmosfære og hyggelig betjening.

Takk, 32kurtg
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Dette er faktisk første gang jeg har besøkt De 4 Roser i Harstad. Og det ble "bare" cafeen. De har jo også en restaurant i andre etasje. Uansett, jeg skjønner godt at dette er et populært sted: Nydelig fiskegrateng og trivelige folk på jobb.

Takk, Narnejo

Reisende som så på Cafe De 4 Roser, så også på

Har du vært i Cafe De 4 Roser? Del dine erfaringer!