“Velsmakende burger, hyggelig betjening og fine lokaler”
Anmeldelse av Cafe De 4 Roser

Cafe De 4 Roser
Vurdert som nr. 2 av 37 Restauranter i Harstad
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Privat middag, Reservasjoner
Anmeldt 15. september 2021

Spiste burger. Burgeren var velig god hvor smakene balanserte på en veldig fin måte. Men for meg var den i det minste laget. Noe høy pris for en for liten burger.

Dato for besøk: september 2021
Takk, ZuperTobben

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Vår familie på fem spiste lunsj her. Maten var veldig, veldig god, og det var hyggelig og rask betjening. Lokale er kjempefine. Vi var spesielt fornøyd med at de har hjemmebakt glutenfritt brød som var fantastisk! Takk for at vi følte oss velkommen:)

Takk, Navigator04383573747
Anmeldt 13. desember 2020 via mobile enheter

Som regel alltid innom denne cafeen når vi er i byen. Litt vanskelig å få bord, så det virker som man bør forhåndsbestille for å være sikker på plass. Gode kaker, god kaffe, hyggelig betjening. Anbefales!

Dato for besøk: desember 2020
2  Takk, VacationOslo
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Denne cafeen byr på både kaker og enkle lunsjretter. Stedet byr også på frokost. Hyggelig betjening og fin atmosfære.
Vi besøkte stedet i juli hvor smittevernreglene fortsatt gjaldt, men gjestene satt ikke med 1 m avstand mellom bordene.

1  Takk, VacationOslo
Anmeldt 18. april 2020 via mobile enheter

Harstad beste kaffe . Mange gode lunch retter,middager og litt kaker. Hyggelig trend sted. Populær utested på kveldene .

Dato for besøk: april 2020
Takk, trudegradi

Reisende som så på Cafe De 4 Roser, så også på

Har du vært i Cafe De 4 Roser? Del dine erfaringer!