Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 10.10.22
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

I forkant av innsjekk fikk vi inngangskode på sms, så det fikk smertefritt. Ingen resepsjon, men det er vi ikke i behov av heller. Er et telefonnummer man kan ringe om det skulle være noe.
Perfekt beliggenhet midt i smørøyet. Enkelt å finne. Bra pris på overnatting. Ikke frokost inkludert, men Coop Extra ligger rett ved.

Rommet var helt ok, noe lite. Store møbler på rommet som tar unødvendig mye plass. Kjøleskap som bråker i tide og utide, men det gikk greit for oss. Vinduet kunne åpnes.
Sengene var gode, syns vi. Dyne og bra pute. 150cm dobbeltseng. Liten tv, ikke smart-tv.
Badet var meget slitt og det var dusjforheng der, noe jeg personlig syns er ekstremt uhygienisk. Råte i raket og sprukne fliser.

Takk, Ailiskh
Anmeldt 8. juni 2021 via mobile enheter

Rommet var stort og fint og prisen var ok, men resten var utilfredsstillende. Fasiliteter på rommet bar preg av å være lavbudsjett; tv var svært dårlig på lyd/bilde. Wifi var så dårlig at jeg ikke kom meg på nett. Resepsjonisten var lite imøtekommende når jeg ringte angående dette og jeg ble anmodet om å finne et annet hotell for natten.
Kjøleskapet duret hele natten, og rommet var for varmt selv om jeg skrudde ned på temp (vinduer kunne ikke åpnes). Det tok 5 minutter å få varmt vann i dusjen. Hotellet kunne ikke tilby parkering. Ikke så veldig imponert altså.

Dato for oppholdet: mai 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, Jendalv
Anmeldt 11. oktober 2020 via mobile enheter

Meget lytt hotell. Har heis som ikke fungerer (for tiden). Tydeligvis populært partysted for 19 åringer i førstegangstjenesten. Badet daterer til 70-tallet. Kun en knagg som garderobe. Billig og sikkert greit for en enkel overnatting. Men gjorde det ikke helt for oss.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, klysterik
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Jeg bodde på det rimeligste rommet. Ikke stort, men helt greit. Badet var gammelt. Savnet vannkoker på rommet.
Hotellet ligger sentralt og er billig. Det er egentlig veldig greit med selvbetjent hotell.

Dato for oppholdet: august 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, Stineshverdag
Anmeldt 30. oktober 2019 via mobile enheter

+ Positiv: Hotellet ligger sentralt. Store rom og gode senger. Enkel innsjekking med kode.
ok pris. Kjøleskap på rommet. Møtte en veldig hyggelig ansatt (Renholdsoppratør)
Jeg bodde på dobbeltrom budget.

- Minus:
Skittent på badet. Hadde vært fint om dere kunne rengjort viften på badet. Badet er meget gammelt og nedslitt. Badene bør ordnes noe på. Det hadde gjort oppholdet bedre.
Internett fungerer nesten ikke.

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, 29synn_vel