“Ypperlig mat og service i landlige omgivelser”

Rokenes Gard og Gjestehus Diner
Vurdert som nr. 5 av 36 Restauranter i Harstad
Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Buffet, Reservasjoner
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Jeg anbefaler dette stedet et besøk hvis du liker smakfull mat i landlige og koselige omgivelser. Anbefaler særlig deres tradisjonsmat. Har vært der mange ganger og blir aldri lei

Takk, FrankHanss

Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Vi giftet oss i sommer og holdt festen på Røkenes gård. Både mat og service var fantastisk, og vi fikk alt slik vi ønsket det. Gården er i tillegg veldig fin og alle gjestene hygget seg. Kan trygt anbefales.

Takk, VegP
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Vi har planlagt bryllup i 1 år på Røkenes gård og det ble en stor suksess nå i august 2018. Alt vi spør om blir undersøkt og ønsker blir oppfylt på beste måte. Maten er bare helt fantastisk og det er verd å by på det beste når man inviterer til gjestebud.
Tusen takk for en flott opplevelse å ha bryllupsfeiring hos dere

Takk, lisbethr1956
Anmeldt 23. mai 2018

Booket restauranten for min mors 70 års bursdagsfeiring. For en service og for en god mat, kan ikke annet enn å anbefale videre.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, mtrudvang
Anmeldt 8. august 2017

toppklasse angående lokal mat, lokaler , og stemning. en klassiker i byen. stedet har sommeråpent. jeg tror bare på søndager på vinteren. ærverdig spisested.

Dato for besøk: april 2017
Takk, Håkon H

Reisende som så på Rokenes Gard og Gjestehus Diner, så også på

Har du vært i Rokenes Gard og Gjestehus Diner? Del dine erfaringer!