Priceline
Trip.com
Travelocity
Anmeldt 23. september 2018

Helt greit hotell med god frokost, ettermiddagskaffe med vafler og en god kveldsmat, alt inkludert i prisen. Ligger sentralt i Harstad med fin utsikt over sjøen.Om man vil på konsert eller teateroppsetning så er det i samme hus.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, RagnaR2
Benny J, General Manager på Clarion Collection Hotel Arcticus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2018

Kjære gjest,

Takk for besøket.
Flott å høre at oppholdet var vellykket.

Velkommen tilbake

Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Besøkte hotellet som siste stopp på rundtur i Troms. Det ble en svært fin opplevelse. Hotellet ligger fint plassert nede ved havna. Fin uteplass for et glass vin i kveldssol har de også. Der en kan beskue skipene komme og gå...
Flybuss har stopp på baksiden av hotellet.

Hotellet tilbyr store gode rom.
Pent interiør og gode senger. Flott rengjort og vin/frukt sto klar på rommet (bestilt i booking - tipp, topp og tommel opp).
Har noe så gammeldags som mini-bar på rommet, riktig nok begrenset utvalg, men nok til at vi var fornøyde!

Trivelig betjening i lobby og restaurant.
Som alle Clarion hotell tilbyr de kveldsmat inkludert i prisen. Denne var veldig bra i Harstad (motsetning til mange andre byer der det kan være svært stusselig). Vi fikk servert Smakfull kylling/ris og gode salater.
God frokost i trivelige lokal.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Tengs
Benny J, General Manager på Clarion Collection Hotel Arcticus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2018

Kjære gjest,

Tusen takk for at dere valgte å bo hos oss.
Hyggelig å høre at dere hadde det bra og ble tatt godt i mot.

Velkommen tilbake

Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Har vært hær 5-6 ganger med familien og har tidligere lagt igjen et 5-stjerners-review men følte at det var på sin plass å levere en annen anmeldelse denne gangen. Vi har alltid vært strålende fornøyde på hotellet men denne gangen var det en enkelt hendelse som rett og slett gjorde meg skuffet. Hotellet har endret sin kveldsmat (på sett og vis til det bedre) men har samtidig fjernet alt av alternativer. Når vi kommer med stor familie 5 minutter etter at de fjernet brunosten og 2-åringen slår seg helt vrang og nekter å spise og vi så ydmykt som mulig spør om det er mulig å hente frem brunosten igjen, om så mot betaling kun for at guttungen skal få noe å spise før leggetid så får vi beskjed om at det dessverre er helt umulig etter retningslinjer for hele kjeden. Skuffende. Kunne gledelig betalt 30kr for 3 skiver brunost men det var altså umulig. Brødet var jo allerede der...

Er ikke langt unna diamant-medlem i kjeden men må kanskje vurdere om jeg skal bytte til en litt mer service-innstilt kjede i fremtiden...

Bortsett fra det leverer hotellet fint til en sterk firer...

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, VidarTB
Benny J, General Manager på Clarion Collection Hotel Arcticus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2018

Hei Vidar,

Beklager at vi ikke infridde denne gangen.
De fleste tilbakemeldinger på det nye matkonseptet er positive. Vi prøver alltid å vise fleksibilitet så langt det lar seg gjøre og tar dine synspunkter videre når det skal evalueres.
Kombinasjonen med ferievikarer og høyt arbeidspress nå på sommeren må nok ta skylden i dette tilfellet.

Håper å se deg igjen hos oss

Anmeldt 29. mai 2018

Tusen takk for et hyggelig opphold hos dere. Ble møtt av hyggelige folk i resepsjonen de gjorde meg oppmerksom på at hun som sjekket meg inn var på opplæring. Fikk veldig bra informasjon av henne om hvor det var frokost, og at man kunne steke seg vafler om mann ønsket det. Fortalte også at de hadde gratis kveldsmåltid på hotellet.
Var heller ikke problem å beholde rommet til kl.14 dagen etter.

Neste dag var det en utrolig hyggelig frokostvertinne som jeg må rose for veldig veldig god service, og en bra frokost med god eggerøre noe som er sjelden å få ute på Hotel i dag.
Hadde fått full pott om dere hadde hatt samband (walkietalkie)

Kommer gjerne tilbake til dere!

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, RunarV_12
Benny J, General Manager på Clarion Collection Hotel Arcticus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juni 2018

Hei Runar,

Takk for hyggelig tilbakemelding.
Skal viderebringe dine ord til de involverte.

Ha en fin helg.

Anmeldt 18. februar 2018 via mobile enheter

Hotellet i seg selv er fint.
Vi hadde fått rom nr 408 å dette ligger da vegg i vegg med en av byens utesteder, var veldig høy musikk fra uteplassen, så høy musikk at man ikke fikk sove, selv med vinduet igjenn.
Men ellers veldig trivelig betjening i resepsjonen. Stort fint rom.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, raymondh104
Benny J, General Manager på Clarion Collection Hotel Arcticus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2018

Hei Raymond,

Takk for at dere valgte å bo hos oss da dere besøkte Harstad.
Dessverre kan man oppleve litt bråk i byen når det er helg. Med vår beliggenhet helt ytterst ute på kaia er vi heldigvis forskånet mot det verste nattelivet.