Booking.comUSD 132
FindHotelUSD 132
Orbitz.comUSD 132
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Elendig ordning for servering av mat, overfylt spiselokale som ikke er laget for så mange mennesker. Betalte premiumrom for 2 døgn, men ble tildelt et sted å spise (en krok, bokstavelig talt) hvor det egentlig ikke burde vært satt stoler og bord i det hele tatt.. Matserveringen var kaotisk og overfylt av folk, og var ikke det man skal kunne forvente av et hotell som påberoper seg 4 stjerner..

Ett av drikkeglassene på rommet var ikke rent, og dreneringe i dusjen var ikke god nok slik at vann kom ut over hele baderomsgulvet da man åpnet døren.. En annen merkelig detalj er at man har plassert hånkle holderen (og hånklærne) inne i dusjavlukket..

God seng derimot, og fin utsikt fra det rommet jeg hadde.. Men det blir kun én stjerne, da forventningene var noe HELT annet..

Reisetype: Reiste alene
Takk, 224audunb
Benny Jakobsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Arcticus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2021

Kjære gjest,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss tilbakemelding etter ditt opphold.
Beklager at det ikke sto til forventningene dine denne gangen.

CC Arcticus v/Benny

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Hotellet er plassert perfekt ved havnen i Harstad. For de som får utsikt mot havet, vil det ikke være en bedre plassering. Rommene var godt utstyrt og rene. Betjening var imøtekommende og serviceinnstilt. God frokost med godt utvalg. Kunne vært bedre parkering for gjester - få og trange plasser.

Takk, bj_rnhelgej

Kjære gjest,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake

CC Arcticus v/Benny

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Hotellet bærer preg av slitasje og elde, på lik linje med andre hoteller i Harstad. Toalettet spylte ikke ordentlig ned, man måtte holde inne knappen for å spyle ned flere ganger for å få nok vann gjennom skålen. Overflater ellers var slitte, aircondition virker heller ikke å fungere (usikker på om det i det hele tatt var installert), vi måtte kjøpe en vifte for å få sove om natten. Det pågikk i tillegg støyende renovering av fasaden som startet tidlig om morgenen, dette kunne resepsjonisten gitt opplysning om slik at vi kunne valgt en annet rom.
Under vårt opphold var det coronarestriksjoner, men vi opplevde at personalet ikke hadde kontroll den ene dagen, hvor det var sild i tønne med folk under frokostbuffeten. Vi hadde reservert tid for frokost på dette tidspunktet, så vi valgte å spise frokosten i lobbyen. Coronarestriksonene innebar også at rommet ikke ble vasket under hele oppholdet på fire dager, nye håndklær måtte hentes i resepsjonen.

Middag var inkludert i prisen, dette var særdeles enkel servering av noe som liknet mexikansk gryte.

Prisen på hotellet var lav, samt sentral beliggenhet trekker opp til karakter 2.

Dato for oppholdet: august 2020
3  Takk, 727runeg
Benny Jakobsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Arcticus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Kjære gjest,

Beklager at vi ikke nådde opp til dine forventniger denne gangen.

Fortsatt god sommer

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Bodde bare en natt her, men var fornøyd med rent rom i 4 etg, med utsikt over havnen. Bygget renoveres på utsiden, men greit å våkne tidlig...til en grei frokost. Dessverre litt lite plass i restauranten, men vi satt i eget rom ved siden av resepsjonen. Skryt for eggerøren, men vet dette hotellet har levert beddre tidligere, kan hende man kan skylde på turistsesongen? Fikk servert kyllinggryte med salat om kvelden, det satte vi pris på.
Betalte egen parkering på yttersiden, easypark fra kl 8-17, butikk på andre siden av gaten åpen til kl 23.

Ikke noe bra internett, som di fleste hotell sliter med.
Hyggelige folk i resepsjonen...Og fiskestang til utlån til barn!

Tips til rengjøring: bruk en fuktig klut på lufteventil, det samler seg ofte støv her. På tide å bytte ut teppegulv med laminat?

1  Takk, Supedad_from_Norway

Kjære superpappa :)

Takk for nyttig tilbakemelding.
Første gang vi hører om dårlig internett så vi tar en gjennomgang på routere rundt på huset.

Velkommen tilbake

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte overnatting fra fredag til lørdag i juli på dette hotellet.

Hyggelig betjening, fin beliggenhet og fin utsikt.

Vi fikk rom 406 som var et forholdsvis lite rom, sammenliknet med de andre rommene i etasjen.
Som gull-medlem i Nordic Choice Club hadde vi håpet på et oppgradert rom, men kunne ikke se at vi ble det.
Ingen mulighet for å justere temperaturen å rommet/AC.
Fikk heller ikke noe informasjon på forhånd, eller ved innsjekk, om at hotellet ble utvidet og det var stillaser rundt det. Det verste var at håndverkere begynte å jobbe kl 0650 på en lørdags morgen, som gjorde det tilnærmet umulig å sove.
På rommet var det kun en hotellpute, noe som var litt lite når to personer ønsker å ligge i sengen å f.eks se TV.
I klesskapet var det slengt en stor, tom plastpose på øverste hylle. Kanskje det hadde vært en pute der tidligere.
På badet var det kun ett badehåndkle, noe som er litt lite når to personer bor på rommet.

Sammenliknet med mange av de andre Choice-hotellene vi har bodd på er dette under gjennomsnittet. Rommene trenger en oppussing for å komme opp i standard.

Det beste med hotellet var personalet, og det svakeste var klargjøring av rommet. Vi kommer nok ikke til å velge dette hotellet igjen neste gang vi er i Harstad.

1  Takk, VacationOslo

Kjære gjest,

Beklager at vi ikke nådde opp denne gangen. Vi jobber hardt for å komme oss opp på tidligere nivåer så din tilbakemelding verdsettes.

Fortsatt god sommer