ZenHotels.com
Orbitz.com
Priceline
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Her er så dårlig lydisolering at det virker som om folk er i rommet ditt. Med barn som løper overalt så er det ikke mulig å få sove.
Vi sa ifra og ble bedt om å betale ekstra, for et oppgradert rom. Barna var også der i korridoren.

1  Takk, ellen k
Benny Jakobsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Arcticus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2021

Hei Ellen,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding.
Vi beklager at ditt opphold ikke sto til forventningene.

Anmeldt 11. juli 2021

Gode senger og puter! Helt ok kveldsmat. Imøtekommende og hjelpsom personalet. Frokost manglet glutenfrie alternativ til brød(eller jeg fant ikke) hadde med eget.
Vårt rom lå ut mot gata og vi kunne lufte ellers kunne det bli tett luft der.
Beliggenhet var topp for unger.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, EAndresen655

Kjære gjest,

Tusen takk for tilbakemeldingen. Velkommen tilbake

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Elendig ordning for servering av mat, overfylt spiselokale som ikke er laget for så mange mennesker. Betalte premiumrom for 2 døgn, men ble tildelt et sted å spise (en krok, bokstavelig talt) hvor det egentlig ikke burde vært satt stoler og bord i det hele tatt.. Matserveringen var kaotisk og overfylt av folk, og var ikke det man skal kunne forvente av et hotell som påberoper seg 4 stjerner..

Ett av drikkeglassene på rommet var ikke rent, og dreneringe i dusjen var ikke god nok slik at vann kom ut over hele baderomsgulvet da man åpnet døren.. En annen merkelig detalj er at man har plassert hånkle holderen (og hånklærne) inne i dusjavlukket..

God seng derimot, og fin utsikt fra det rommet jeg hadde.. Men det blir kun én stjerne, da forventningene var noe HELT annet..

Reisetype: Reiste alene
Takk, 224audunb

Kjære gjest,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss tilbakemelding etter ditt opphold.
Beklager at det ikke sto til forventningene dine denne gangen.

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Hotellet er plassert perfekt ved havnen i Harstad. For de som får utsikt mot havet, vil det ikke være en bedre plassering. Rommene var godt utstyrt og rene. Betjening var imøtekommende og serviceinnstilt. God frokost med godt utvalg. Kunne vært bedre parkering for gjester - få og trange plasser.

Takk, bj_rnhelgej

Kjære gjest,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Hotellet bærer preg av slitasje og elde, på lik linje med andre hoteller i Harstad. Toalettet spylte ikke ordentlig ned, man måtte holde inne knappen for å spyle ned flere ganger for å få nok vann gjennom skålen. Overflater ellers var slitte, aircondition virker heller ikke å fungere (usikker på om det i det hele tatt var installert), vi måtte kjøpe en vifte for å få sove om natten. Det pågikk i tillegg støyende renovering av fasaden som startet tidlig om morgenen, dette kunne resepsjonisten gitt opplysning om slik at vi kunne valgt en annet rom.
Under vårt opphold var det coronarestriksjoner, men vi opplevde at personalet ikke hadde kontroll den ene dagen, hvor det var sild i tønne med folk under frokostbuffeten. Vi hadde reservert tid for frokost på dette tidspunktet, så vi valgte å spise frokosten i lobbyen. Coronarestriksonene innebar også at rommet ikke ble vasket under hele oppholdet på fire dager, nye håndklær måtte hentes i resepsjonen.

Middag var inkludert i prisen, dette var særdeles enkel servering av noe som liknet mexikansk gryte.

Prisen på hotellet var lav, samt sentral beliggenhet trekker opp til karakter 2.

Dato for oppholdet: august 2020
3  Takk, 727runeg
Benny Jakobsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Arcticus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Kjære gjest,

Beklager at vi ikke nådde opp til dine forventniger denne gangen.

Fortsatt god sommer

Benny Jakobsen, GM