Booking.comUSD 112
TripadvisorUSD 112
FindHotelUSD 111
Anmeldt 4. september 2021

Etter litt om å men valgte jeg dette hotellet og ikke pengeboka mi for dem siste dagene i mitt opphold i nord.

Det angrer jeg ikke på. Fikk feil rom først og bytta på 12 sekund meget proff betjening der.

Sov som en prest selv om sengene skled litt fra hverandre. Kveila meg ned i badekaret hver dag og stor kosa meg.

Meget romslig rom. Bra wifi.

Meget fint i resepsjons område med bilder og utsmykkinger.

Ligger så vakkert til nede i Havnegata. Det er mye vakkert å se der når du kommer ut hotell døra.

Frokosten var helt topp og gratis varm måltidet som jeg møtte til på kvelden var nydelig fikk bolognese.

Var på rommet og hvilte meg mange ganger mellom masse gåing er kort avstand til sentrum av byen.

Flybussen går fra hotellet. Taxi kommer på null komma niks når du bestille det.

Fikk sen utsjekk til en grei pris.

Tror nok jeg bor der om jeg kommer tilbake til Harstad igjen.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, Baross
Benny Jakobsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Arcticus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2021

Kjære gjest,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake.

Anmeldt 17. august 2021

Moderne og hyggelig hotell på kaikanten. Rolige omgivelser - sov godt i god seng. Rent og pent. Tok smittevern på alvor, så det føltes trygt å være gjest ved hotellet. Deilig varm kveldsmat var inkludert i prisen - et skikkelig pluss. Særdeles hyggelig og hjelpsom betjening. Eneste minus var vegg-til-vegg teppe på værelset. Skal jeg til Harstad igjen, vil jeg uten tvil velge dette hotellet!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Soerlandet

Kjære gjest,

Hjertelig takk for din tilbakemelding. Velkommen tilbake ved en senere anledning

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Her er så dårlig lydisolering at det virker som om folk er i rommet ditt. Med barn som løper overalt så er det ikke mulig å få sove.
Vi sa ifra og ble bedt om å betale ekstra, for et oppgradert rom. Barna var også der i korridoren.

1  Takk, ellen k

Hei Ellen,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding.
Vi beklager at ditt opphold ikke sto til forventningene.

Anmeldt 11. juli 2021

Gode senger og puter! Helt ok kveldsmat. Imøtekommende og hjelpsom personalet. Frokost manglet glutenfrie alternativ til brød(eller jeg fant ikke) hadde med eget.
Vårt rom lå ut mot gata og vi kunne lufte ellers kunne det bli tett luft der.
Beliggenhet var topp for unger.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, EAndresen655

Kjære gjest,

Tusen takk for tilbakemeldingen. Velkommen tilbake

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Elendig ordning for servering av mat, overfylt spiselokale som ikke er laget for så mange mennesker. Betalte premiumrom for 2 døgn, men ble tildelt et sted å spise (en krok, bokstavelig talt) hvor det egentlig ikke burde vært satt stoler og bord i det hele tatt.. Matserveringen var kaotisk og overfylt av folk, og var ikke det man skal kunne forvente av et hotell som påberoper seg 4 stjerner..

Ett av drikkeglassene på rommet var ikke rent, og dreneringe i dusjen var ikke god nok slik at vann kom ut over hele baderomsgulvet da man åpnet døren.. En annen merkelig detalj er at man har plassert hånkle holderen (og hånklærne) inne i dusjavlukket..

God seng derimot, og fin utsikt fra det rommet jeg hadde.. Men det blir kun én stjerne, da forventningene var noe HELT annet..

Reisetype: Reiste alene
Takk, 224audunb

Kjære gjest,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss tilbakemelding etter ditt opphold.
Beklager at det ikke sto til forventningene dine denne gangen.