Expedia.comUSD 127
ScandicHotels.comUSD 123
eDreamsUSD 114
Anmeldt 30. oktober 2018

Hotellfrokosten var under middels. Mange bord var ikke rengjort og det var tomt for egg og bacon. Måtte påpeke dette flere ganger før mer kom. Ordinært utvalg. Kan ikke forsvare prisen på rundt kr 200 pr pers.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, matnissen
Thomas R, Manager på Scandic Harstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Takk for konstruktiv tilbakemelding. Dette er ikke slik det skal være hos oss. Vi skal bli bedre. Velkommen tilbake.

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde enkelttrom, utifra størrelsen på rommet så kunne de godt hatt en bredere enkeltseng. Dårlig utnyttelse av rommet som i og for seg var stort nok! Badet bar preg av slitasje, renhold sånn passe.
Bodde i toppen og opplevde ikke støy.

Frokosten+++ var det eneste som var bra.
Hyggelig betjening.

Takk, John Petter F
Thomas R, Manager på Scandic Harstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018

Tusen takk for hyggelig og kontruktiv tilbakemelding, og hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning. Vi har 5 forskjellige romtyper, så prøver du f.eks. et nyrenovert superior rom neste kan du hende du blir veldig positivt overrasket. : )

Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

bruker hotellet en del i arbeidssammenheng. generelt god service, hyggelig betjening, godt renhold på rommene. Bra frokost tilbud, og en hyggelig bar/spisested ved inngangen. tilgang på parkering i bakgården når det er behov for det.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Finvaag

Anmeldt 1. oktober 2018

• Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 1. oktober 2018

Scandic leverer et godt konsept og Harstad er i sammme stil som de andre hotellene i kjeden. Likevel; rommene begynner å bli litt slitte og utdaterte. Særlig badene er moden for utskifting. Ved dette oppholdet var de litt uheldige med datasystemer og derav mye venting i resepsjonen på at jeg skulle betale 23 kroner.
Ta en liten runde med oppussing så blir dette bra.

Takk, Jimpec