Anmeldt 5. november 2018

Vi var 2 par som valgte en Harstad pakke gjennom Scandic Harstad. Dette endte for vår del ikke bra. Etter show ankom vi restaurant for å kose oss med middagen som var inkludert i pakken. Her var det dekket på langbord. Dette var ikke helt etter vårt ønske, da vi var 4 på tur. Men vi satte oss med godt mot ned på enden av et bord for 8 personer. Etter en tid fikk vi flere til vårt bord og vi snakket hyggelig med dem, men forsto at det foregikk en "diskusjon" i lokalet. Vi spurte en kelner om vi har kommet rett og det var vi. Vi fikk til slutt forklaringen som var at de fleste andre var en organisasjon og ville sitte sammen. Dette var selvfølgelig helt ok for oss som mer en gjerne flyttet oss slik at de som hadde reist dit sammen fikk sitte sammen under middag. Men her skar d seg litt, for vi ønsket å sette oss på et eget bord kontra å sette oss ved de plassene som var blitt ledige. Dette var overhode ikke ok for vår kelner som fyret seg opp og mente vi var uhøflige og snakket stygt til han. Noe vi overhode ikke gjorde! Han kunne bytte tallerken og bestikk på nabobordet men ikke dekke på til oss. Vi bestemte oss raskt for å da bare forlate og gå en annen plass for å spise middag. Kelner ristet på hode og stønnet "herre gud" til oss i det han gikk fra bordet. Meget meget ubehagelig. Har ikke laget noen "sene" på en restaurant før, men det klarte vi her uten å forstå det selv! Kvelden endte med at vi etter 3 runder i Harstad by på søk etter spisested med ledig bord, til slutt fikk oss en pizza på Peppes. Ikke helt den 50år`s dagen vi hadde sett for oss. Blir neppe å sette mine ben inn på dette hotellet igjen. Tenker jeg avlyser firmaets deltagelse på seminar som var tenkt her i nær fremtid.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 491eiriki
Thomas R, Manager på Scandic Harstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2018

Hei og takk for konstruktiv tilbakemelding. Dette er absolutt ikke slik vi ønsker at våre gjester skal oppleve oss. Vi følger deg opp direkte pr. telefon ang. denne saken, da det høres ut som det må ha skjedd noen misforståelser.

Anmeldt 30. oktober 2018

Hotellfrokosten var under middels. Mange bord var ikke rengjort og det var tomt for egg og bacon. Måtte påpeke dette flere ganger før mer kom. Ordinært utvalg. Kan ikke forsvare prisen på rundt kr 200 pr pers.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, matnissen
Thomas R, Manager på Scandic Harstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Takk for konstruktiv tilbakemelding. Dette er ikke slik det skal være hos oss. Vi skal bli bedre. Velkommen tilbake.

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde enkelttrom, utifra størrelsen på rommet så kunne de godt hatt en bredere enkeltseng. Dårlig utnyttelse av rommet som i og for seg var stort nok! Badet bar preg av slitasje, renhold sånn passe.
Bodde i toppen og opplevde ikke støy.

Frokosten+++ var det eneste som var bra.
Hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, j0hnpetterf
Thomas R, Manager på Scandic Harstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018

Tusen takk for hyggelig og kontruktiv tilbakemelding, og hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning. Vi har 5 forskjellige romtyper, så prøver du f.eks. et nyrenovert superior rom neste kan du hende du blir veldig positivt overrasket. : )

Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

bruker hotellet en del i arbeidssammenheng. generelt god service, hyggelig betjening, godt renhold på rommene. Bra frokost tilbud, og en hyggelig bar/spisested ved inngangen. tilgang på parkering i bakgården når det er behov for det.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Reisetype: Reiste alene