ScandicHotels.comUSD 137
2025 av 352 anmeldelser
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Helt greit hotell men noen utfordringer

Innsjekk gikk kjempeflott og barna fikk en overraskelse ved ankomst. Dette ble verdsatt av både foreldre og barn. Rommet er helt gjennomsnittlig, men badet var nedslitt. Det positive med badet var badekaret som ungene bestandig setter pris på. Hotellet ligger veldig sentralt og det virket som om de tok smittevern på alvor. Frokosten var langt under gjennomsnittet. Vi kom til frokost klokken 09.00 og det var da fritt for brød, og det meste av varmmat. Det ble ikke fylt på med varmmat, men brød fikk vi. Er frokost viktig for deg, styr unna. Hun som sto i resepsjonen når vi kom til hotellet var veldig hyggelig, men andre som sto der i løpet av vårt opphold var sure og lite hjelpsomme. Alt i alt et helt gjennomsnittlig hotell med dårlig frokost.

Takk, mortenw259
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Et gjennomgående litt slitt hotell. Rommet var oppgradert med maling og fine lamper, men badet var veldig slitt. Det var dårlig trykk i dusjen, samt at det tok lang tid å få varmtvann. Parkeringen til hotellet var en gateparkering med betaling etter kl. 08.00.

Frokosten er ofte er et av høydepunktene når du overnatter på hotell. Scandic Harstad hadde ingen frokosthøydepunkter. Det var generelt bare tomme serveringsfat og det som lå igjen var tørt og uappetittlig. Det ble tydeligvis ikke fylt på mat den siste timen. Greit at man ikke skal kaste mat osv., men når man må velge tidspunkt for frokost, forventer man at det er igjen noe annet enn tørre knekkebrød når man møter opp på avtalt tidspunkt. Det hele fremsto som dårlig organisert og generelt kaotisk.

Det virket som det var kun en person på jobb, som måtte ta imot folk, holde oversikt over hvor det var ledige bord, vaske og ta bort oppvask.

Takk, Kjetil S
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Flott hotell, god frokost og en helt fabelaktig service! Vi fikk et rom som ikke samsvarte med det vi hadde bestilt, og da vi sa ifra om det, så fikk vi oppgradert rommet til to dobbeltrom med dør imellom, og dette uten å betale noe ekstra. Den ansatte i resepsjonen gjorde hele oppholdet til en bedre opplevelse, for makan til service skal man lete lenge etter!

Takk, AletteAH
Anmeldt 11. juli 2021

Legger merke til at hotellet er gammelt. Det er pusset opp. Men rommene er små. Frokosten har lite utvalg. Måkene i sentrum lager ett himla leven hele døgnet. Midt i sentrum. Parkering må man regne med å betale for. Parkeringshuset er nært.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, 461hallgeirs