ScandicHotels.comUSD 139
Anmeldt 13. mars 2022 via mobile enheter

Reiste med barn. Vi fikk et rom i hotellets eldre del (?) med forbindelse til naborom. Det var svært lytt mellom rommene, vi kunne høre alt som ble sagt i naborommet. Ubehagelig å bli vekket av høylytt, beruset griseprat. Spurte om å få bytte rom, men det var ikke mulig.

Dato for oppholdet: mars 2022
Takk, Lars H
Anmeldt 27. februar 2022

Dato for oppholdet: februar 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 9. februar 2022

Scandic Harstad overrasket positivt, bra renhold meget hyggelig personale og fine rom.
Frokosten var meget innholdsrik, bra utvalg og et ekstra pluss for glutenfrie alternativer.
Hotellet ligger 2 minutters gange unna bussterminalen.

Dato for oppholdet: februar 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com