ScandicHotels.comUSD 139
Anmeldt 2. juni 2022

Her var det veldig koselig rom med god utsikt ut over havet. Behagelig seng og gitt og rent bad. Deilig frokost og hyggelige folk både i resepsjonen og i restaurantenI baren var det nydelige drinker og også hyggelig betjening der også

Dato for oppholdet: mai 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Anita M
Anmeldt 8. mai 2022

Dato for oppholdet: mai 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 21. mars 2022 via mobile enheter

Helt ok Hotel,
Skulle egentlig ha 2overnattinger men pga litt laber standar valgte jeg og booke et annet hotel. Siden jobben betalte det så ønsket jeg litt høyere kvalitet på rommet og maten. Frokosten syntes jeg var lite utvalg forhold til Scandic standar. Eneste store plusset var at sengene var veldig god, men en del støy fra gaten fikk jeg dårlig søvn kvalitet.

Romtips: Trang parkering i bakgården det kostet 100kr natten for å stå der
Dato for oppholdet: mars 2022
Takk, swadaremi
Anmeldt 13. mars 2022 via mobile enheter

Reiste med barn. Vi fikk et rom i hotellets eldre del (?) med forbindelse til naborom. Det var svært lytt mellom rommene, vi kunne høre alt som ble sagt i naborommet. Ubehagelig å bli vekket av høylytt, beruset griseprat. Spurte om å få bytte rom, men det var ikke mulig.

Dato for oppholdet: mars 2022
Takk, Lars H