eDreams
Gratis avbestilling frem til 24.09.21
Travelocity
Trip.comUSD 174
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Thon Hotel Harstad ligger helt ned til havna og vannet. Koselige rom med maritim stil. Frokosten inntas i 2. etg. Egon ligger i 1. etg og har meget god mat. Frokostbuffet på hotellet er det klasse over. Servicen er også upåklagelig.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Offisersbladet
April Gil, Marketing på Thon Hotel Harstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mars 2021

Hei Offisersbladet,
Takk for en fantastisk tilbakemelding. Vi ser at du var godt fornøyd med alt av hva Thon Hotel Hartsad har å by på.

Anmeldt 9. oktober 2018

Rent og ryddig på hotellet, bortsett fra at noen hadde satt ut matrester på gangen, som ble stående over natta (men dette kunne vel kundene selv tatt vare på). Ellers en nydelig frokost, og god service både i resepsjonen og i frokostsalen.
Både to - og firbeinte ble godt ivaretatt, men eget laken til hundene.

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Lillian O

Hei Lillian O,
Takk for en fantastisk tilbakemelding. Vi ser at du var godt fornøyd med alt av hva Thon Hotel Harstad har å by på.

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Thon Hotel Harstad må ha en av de beste frokostene på norske hotell. Minst like god standard og høye kvalitet på frokosten som forrige besøk for 6 måneder siden. Behagelig atmosfære i frokostsalen og hyggelig personale.
Hotellet har god beliggenhet midt i sentrum.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Hautor

Hei Hautor,

Anmeldt 17. september 2018

Ble mottatt av 2 meget serviceinnstilte jenter ved vår ankomst. De sørget for å sjekke oss inn på et meget hyggelig rom i 5 etasje med utsikt mot sjøen. Rommet holdt en god Thon standard. Vi bestilte en pizza på restaurant Egon som ligger i hotellet første etasje. Denne fikk vi med oss opp på rommet med servise og bestikk. Det er grunn til å bemerke en fantastisk frokost som vi nøt neste morgen. En av de bedre vi har opplevd. Anbefales.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Steinar H
Sivertz-Pettersen, General Manager på Thon Hotel Harstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2018

Hei Steinar!

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive om oss på Tripadvisor! Det er utrolig hyggelig, det du skriver, takk for anbefalingen, og vi håper å se dere igjen snart!

Hilsen Odd Kåre, Sivertz-Pettersen

Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Profesjonell fra innsjekk til utsjekk.
Rom og baderom er grei standard «pluss» rent og ryddig. Ekstra poeng til frokosten som alltid er enestående med sine hyggelige og flotte medarbeidere, som med sin serviceinnstilling får gjestene til å smile og hilse på hverandre. Deler av frokost blir tilberedt mens du ser på, og hotellets frokostbuffet er stor og innbydende. En sjelden gang litt variabelt mottak i resepsjonen. Dette kan sikkert rettes med enkle grep.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, geirr2018