Elise_S
Dato for oppholdet: desember 2018
AprilGil, Front Office ManagerThon Hotel Harstad, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 23. mai 2019
Hei Elise_Sax,

Takk for at du tok deg tiden til å legge igjen din tilbakemelding etter ditt opphold her hos oss.

Det er synd å høre om din opplevelse vedrørende støy.
Vi holder for tiden på å pusse opp alle våre hotellrom, som skal være ferdig nå til sommeren. Vi bytter blant ut alle våre romdørene våre som skal være helt lydtette.

Igjen, beklager vi for denne opplevelsen og håper dere får muligheten til å komme tilbake hit I fremtiden. Om dere skulle ta turen tllbake må dere gjerne ta kontakt med meg direkte så skal jeg personlig sørge for at dere får et trivelig opphold.

April Gil Borck
    kr 1 554
25.9 km fra Thon Hotel Harstad
Se flere hoteller i Harstad
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Vi bodde på et helt okey dobbeltrom med utsikt som ble bestilt pr tlf👍🏻den kvinnelige Resepsjonisten var veldig blid og imøtekommende og ønsket oss hjertelig velkommen:)vi fikk rom i 2 etg me utsikt mot havna.
Renhold på rommet var helt ok, og det var bra at det var 2 greie stoler der så slapp vi å sitte på senga når vi skulle se på Tv😬
Vi deltok på viltaften i regi av Thon hotel i restauranten i 2 etg og det passet perfekt siden rommet vårt også var i den etg:)
Nydelig mat og god vin til maten og blide personal som jobbet for at alle skulle ha det bra🤗Fokosten var kjempegod og et pluss at frokostverten gikk rundt bordene og spurte om vi ville ha kaffe😁Med andre ord vi hadde en helaften me mat og overnatting og vi kommer gjerne tilbake ved en senere anledning:)
Mvh
Linda og Johnny🤩

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, lindaaO1337IW
April Gil, Marketing på Thon Hotel Harstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mars 2021

Hei Linda A,

Takk for en fantastisk tilbakemelding. Vi ser at du var godt fornøyd med alt av hva Thon Hotel Hartsad har å by på.

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Thon Hotel Harstad ligger helt ned til havna og vannet. Koselige rom med maritim stil. Frokosten inntas i 2. etg. Egon ligger i 1. etg og har meget god mat. Frokostbuffet på hotellet er det klasse over. Servicen er også upåklagelig.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Offisersbladet

Hei Offisersbladet,

Anmeldt 9. oktober 2018

Rent og ryddig på hotellet, bortsett fra at noen hadde satt ut matrester på gangen, som ble stående over natta (men dette kunne vel kundene selv tatt vare på). Ellers en nydelig frokost, og god service både i resepsjonen og i frokostsalen.
Både to - og firbeinte ble godt ivaretatt, men eget laken til hundene.

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Lillian O

Hei Lillian O,
Takk for en fantastisk tilbakemelding. Vi ser at du var godt fornøyd med alt av hva Thon Hotel Harstad har å by på.

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Thon Hotel Harstad må ha en av de beste frokostene på norske hotell. Minst like god standard og høye kvalitet på frokosten som forrige besøk for 6 måneder siden. Behagelig atmosfære i frokostsalen og hyggelig personale.
Hotellet har god beliggenhet midt i sentrum.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Hautor

Hei Hautor,

Anmeldt 17. september 2018

Ble mottatt av 2 meget serviceinnstilte jenter ved vår ankomst. De sørget for å sjekke oss inn på et meget hyggelig rom i 5 etasje med utsikt mot sjøen. Rommet holdt en god Thon standard. Vi bestilte en pizza på restaurant Egon som ligger i hotellet første etasje. Denne fikk vi med oss opp på rommet med servise og bestikk. Det er grunn til å bemerke en fantastisk frokost som vi nøt neste morgen. En av de bedre vi har opplevd. Anbefales.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Steinar H
Sivertz-Pettersen, General Manager på Thon Hotel Harstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2018

Hei Steinar!

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive om oss på Tripadvisor! Det er utrolig hyggelig, det du skriver, takk for anbefalingen, og vi håper å se dere igjen snart!

Hilsen Odd Kåre, Sivertz-Pettersen