Travelocity
Orbitz.com
CheapTickets
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Rent rom. Hyggelig betjening. Mulighet for tidlig innsjekk.
Litt støy i forbindelse med oppussing i etasjen under, men fikk informasjon om dette.
Skulle gjerne vært en stikkontakt ved siden av sengen.

Dato for oppholdet: januar 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, Merete A
AprilGil, Front Office Manager på Thon Hotel Harstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mai 2019

Hei Merete A

Takk for at du tok deg tiden til å legge igjen din flotte tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd.
Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss.

Team Thon Harstad

Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Første inntrykket er helt ok, hyggelig betjening. Rommet er av den utgående typen, så de holdt vel på med oppussing. Men! Dørene på rommene er så lytte at om du sover dårlig er ikke dette hotellet for deg! Våknet opp flere ganger iløpet av natten på grunn av fulle folk i gangene som bråket så heftig at jeg ikke fikk sove. Videre våkner du også tidlig av småbarnsfamilier med hylende unger på vei til frokost bufeet. Så, skal du ha en rolig helg på hotell, ikke velg dette.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Elise_Sax

Hei Elise_Sax,

Takk for at du tok deg tiden til å legge igjen din tilbakemelding etter ditt opphold her hos oss.

Det er synd å høre om din opplevelse vedrørende støy.
Vi holder for tiden på å pusse opp alle våre hotellrom, som skal være ferdig nå til sommeren. Vi bytter blant ut alle våre romdørene våre som skal være helt lydtette.

Igjen, beklager vi for denne opplevelsen og håper dere får muligheten til å komme tilbake hit I fremtiden. Om dere skulle ta turen tllbake må dere gjerne ta kontakt med meg direkte så skal jeg personlig sørge for at dere får et trivelig opphold.

April Gil Borck
Resepsjonssjef
E-post: harstad.resepsjonssjef@olavthon.no

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Vi bodde på et helt okey dobbeltrom med utsikt som ble bestilt pr tlfden kvinnelige Resepsjonisten var veldig blid og imøtekommende og ønsket oss hjertelig velkommen:)vi fikk rom i 2 etg me utsikt mot havna.
Renhold på rommet var helt ok, og det var bra at det var 2 greie stoler der så slapp vi å sitte på senga når vi skulle se på Tv
Vi deltok på viltaften i regi av Thon hotel i restauranten i 2 etg og det passet perfekt siden rommet vårt også var i den etg:)
Nydelig mat og god vin til maten og blide personal som jobbet for at alle skulle ha det braFokosten var kjempegod og et pluss at frokostverten gikk rundt bordene og spurte om vi ville ha kaffeMed andre ord vi hadde en helaften me mat og overnatting og vi kommer gjerne tilbake ved en senere anledning:)
Mvh
Linda og Johnny

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, lindaaO1337IW
April Gil, Marketing på Thon Hotel Harstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mars 2021

Hei Linda A,

Takk for en fantastisk tilbakemelding. Vi ser at du var godt fornøyd med alt av hva Thon Hotel Hartsad har å by på.

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Thon Hotel Harstad ligger helt ned til havna og vannet. Koselige rom med maritim stil. Frokosten inntas i 2. etg. Egon ligger i 1. etg og har meget god mat. Frokostbuffet på hotellet er det klasse over. Servicen er også upåklagelig.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Offisersbladet

Hei Offisersbladet,

Anmeldt 9. oktober 2018

Rent og ryddig på hotellet, bortsett fra at noen hadde satt ut matrester på gangen, som ble stående over natta (men dette kunne vel kundene selv tatt vare på). Ellers en nydelig frokost, og god service både i resepsjonen og i frokostsalen.
Både to - og firbeinte ble godt ivaretatt, men eget laken til hundene.

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Lillian O

Hei Lillian O,
Takk for en fantastisk tilbakemelding. Vi ser at du var godt fornøyd med alt av hva Thon Hotel Harstad har å by på.