Jane Nilsen
5,0 av 5 boblerAnmeldt 18. juli 2020via mobile enheter
April Gil, MarketingThon Hotel Harstad, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 5. aug. 2020
Hei 14janen,

Takk for at du tok deg tiden til å legge igjen din tilbakemelding. Det er en glede å lese at dere er fornøyd og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Fortsatt god sommer!

kr 1 550
      25.9 km fra Thon Hotel Harstad
      Se flere hoteller i Harstad
      Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

God service ved innsjekk og ved frokost! Synd at de ikke hadde flere sprinkelsenger og dumt at det er litt avstand til parkering. Godt frokosttilbud og fine rom.
      Merkelig at Thon fortsatt driver med småflasker med sjampo og såpe i en verden med et stort miljøfokus, syns jeg.

1  Takk, siljefik
      April Gil, Marketing på Thon Hotel Harstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Hei SIljefik,

Takk for din tilbakemelding etter ditt opphold her hos oss.
      I sommer har det vært stor pågang hos oss og det er beklagelig at vi ikke hadde flere barnesenger tilgjengelig for dere når dere kom. Dette er noe vi tar med oss slik at vi kan være bedre forberedt i fremtiden.
      Takk for at du gjør oss oppmerksom vedrørende småflasker med shampoo og balsom. Thon Hotels er et miljøsertifisert bedrift og med fokus på miljø. Disse flaskene er miljøvennlige produkter og derfor vi har valgt disse. Vi tar absolutt til oss tilbakemeldingen uansett slik at vi kan forbedre oss og takker for at du gjør oss oppmerksom på dette.

Vi ønsker dere uansett velkommen igjen til oss i fremtiden.

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Meget hyggelig betjening på inn og utsjekk, god a la carte frokost. Hotellet var rent og innbydende. Det var stille og rolig selv om det var fullt. Vi fikk et rom hvor vi fant tørrfor (hundemat) på gulvet, men fikk et nytt og kjempefint rom med balkong når vi sa ifra. Kjempefornøyd med oppholdet:)

Takk, Silje H
      April Gil, Marketing på Thon Hotel Harstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Hei 270siljeh,

Takk for at dere tok tiden til å legge igjen tilbakemelding etter deres opphold hos oss.
      Det er en glede å lese at dere er fornøyd med både opphold og service. Ikke minst at du løste rommet på en god måte etter dere sa ifra. Vi setter gjerne pris på tilbakemeldinger slik at vi kan forbedre oss og her har det nok skjedd en glipp.

Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake og en fortsatt god sommer!

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fikk først et rom som desverre ikke var skikkelig rengjort, men det løste de fort. Fikk et stille og rolig rom, med fin veranda. Gode store senger og var et av de roligste hotell rommene jeg har hatt. 201. Kjempe god frokost. De hadde fått 5 stjerner hvis de hadde skaffet elbil lader på siden av eiendommen.

2  Takk, 511einarb

Hei 511eibarb,

Takk for at du tok deg tiden til å legge igjen din tilbakemelding.
      Det er flott å lese at dere er fornøyd med oppholdet hos oss og at vi til tross for en feiltakelse fra vår side klarte å løse det på en grei måte. Dessverre er det slik at hotellet ikke har noen parkeringsplasser tilknyttet hotellet lengre og el-bilparkeringen som er på siden tilhører naboen så det ble litt vanskelig denne gangen. På grunn av ombyggingen mistet vi våre parkeringsplasser men når alt er ferdig håper vi på at dette er noe vi kan forbedre.

Ønsker dere uansett velkommen igjen ved neste anledning og en fortsatt god sommer!

Anmeldt 20. mai 2020 via mobile enheter

God service og godt renhold
      Anbefales.

Frokost er også toppers.
      Godt utvalg av aviser...viktig for meg

Ligger sentralt til i sentrum.
      God parkering.

Eget trimrom på hotellet.

Kort vei til både badeland og folkeparken

Dato for oppholdet: mai 2020
      Takk, tr0ndst_ler
      AprilGil, Front Office Manager på Thon Hotel Harstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2020

Hei tr0ndst_ler,

Takk for at du tok deg tiden til å legge igjen din tilbakemelding etter ditt opphold.
      Det er en glede å lese at du er fornøyd med alt vi er stolt av å levere.

Ønsker deg velkommen tilbake ved neste anledning.

Team Thon Hotel Harstad

Anmeldt 9. mars 2020 via mobile enheter

Benyttet hotellet til overnattingsplass i forhold til å få gjort en jobb i nærheten. Fungerte meget godt. Litt problemer med parkeringsplasser, men benyttet kommunale utenfor parkeringstiden. Fungerte greit.

Dato for oppholdet: mars 2020
      Takk, kjemikern
      AprilGil, Front Office Manager på Thon Hotel Harstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mars 2020

Hei kjemikern,

Takk for at du tok deg tiden til å legge igjen din tilbakemelding.
      Det er en glede å ha hatt deg på besøk.

Ønsker deg velkommen igjen neste gang!