Gratis avbestilling frem til 18.12.21
Priceline
FindHotelUSD 152
Trip.comUSD 171
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Kom til hotellet å fikk en av de hyggeligste jeg har vært borti til å sjekke oss inn.
Likte hotellet veldig godt. Gleder meg til dem er ferdig å bygge på taket så man får sett utsikta.
Nydelige farger på rommet, plass til 2 i dusjen. Praktisk bad. Å stor DOBBELSENG, å IKKE to enkeltsenger dytta i hop. Spiste god frokost, å hadde fin utsikt. Alt i alt er vi kjempe fornøyd.

Takk, Rakel S
April Gil, Marketing på Thon Hotel Harstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Hei Rakel,

Takk for at du tok deg tiden til å legge igjen sin tilbakemelding.
Det er en glede å lese at dere er fornøyd med besøket dere hos oss.

Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe god service. Hyggelig ansatte. Rene og fine rom. Nydelig frokost med stort utvalg selv i corona tider. Fantastisk renhold og fokus på smittevern.
Skulle ønske det var mulig å velge lave/tynne hodeputer.

Takk, 707bentef

Hei 707bentef,

Takk for at du tok deg tiden til å legge igjen din tilbakemelding.
Det er en glede å lese at dere er fornøyde hos oss og at dere synes vi har løst frokosten på en god måte. Når det kommer til forskjellige størrelser på hodeputer er dette noe vi dessverre ikke har, men noe vi kan ta med oss videre for fremtiden slik at vi kanskje kan fremskaffe dette. Igjen, takk for at du gjorde oss oppmerksom på dette og velkommen igjen til oss!

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Anbefales på det varmeste å bo hervi har nok bodd her minst 5-6 ganger de siste årene. Og da bor vi i 4-5 dager. Så hvis du skal til Harstad bør du bo her... Stien langs sjøen og tur i Folkeparken er et must..

Takk, 14janen

Hei 14janen,

Takk for at du tok deg tiden til å legge igjen din tilbakemelding. Det er en glede å lese at dere er fornøyd og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Fortsatt god sommer!

Hilsen Thon Hotel Harstad

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

God service ved innsjekk og ved frokost! Synd at de ikke hadde flere sprinkelsenger og dumt at det er litt avstand til parkering. Godt frokosttilbud og fine rom.
Merkelig at Thon fortsatt driver med småflasker med sjampo og såpe i en verden med et stort miljøfokus, syns jeg.

1  Takk, siljefik

Hei SIljefik,

Takk for din tilbakemelding etter ditt opphold her hos oss.
I sommer har det vært stor pågang hos oss og det er beklagelig at vi ikke hadde flere barnesenger tilgjengelig for dere når dere kom. Dette er noe vi tar med oss slik at vi kan være bedre forberedt i fremtiden.
Takk for at du gjør oss oppmerksom vedrørende småflasker med shampoo og balsom. Thon Hotels er et miljøsertifisert bedrift og med fokus på miljø. Disse flaskene er miljøvennlige produkter og derfor vi har valgt disse. Vi tar absolutt til oss tilbakemeldingen uansett slik at vi kan forbedre oss og takker for at du gjør oss oppmerksom på dette.

Vi ønsker dere uansett velkommen igjen til oss i fremtiden.

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Meget hyggelig betjening på inn og utsjekk, god a la carte frokost. Hotellet var rent og innbydende. Det var stille og rolig selv om det var fullt. Vi fikk et rom hvor vi fant tørrfor (hundemat) på gulvet, men fikk et nytt og kjempefint rom med balkong når vi sa ifra. Kjempefornøyd med oppholdet:)

Takk, Silje H
April Gil, Marketing på Thon Hotel Harstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Hei 270siljeh,

Takk for at dere tok tiden til å legge igjen tilbakemelding etter deres opphold hos oss.
Det er en glede å lese at dere er fornøyd med både opphold og service. Ikke minst at du løste rommet på en god måte etter dere sa ifra. Vi setter gjerne pris på tilbakemeldinger slik at vi kan forbedre oss og her har det nok skjedd en glipp.

Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake og en fortsatt god sommer!