FindHotelUSD 126
TripadvisorUSD 126
Orbitz.comUSD 126
2025 av 491 anmeldelser
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk et rom med fin utsikt over havna og sjøen. Grei parkering like i nærheten. Deilig frokost, det er en fryd å spise speilegg, bacon og eggerøre til frokost. Dessverre regnet det vannrett, så vi fikk ikke utforsket byen noe særlig. Fortsatt god sommer,

Takk, magne-frankrig
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra hotell med trivelig personalet, bra rom og frokost samt god mat. Hotellet har en bra plassering med bra utsikt fra rommene. Det eneste som er negativt er knotete parkering, ingen plasser å parkere i nærheten så transport av bagasje blir tungvint.

1  Takk, mariuspeders1
Anmeldt 30. mai 2021 via mobile enheter

Frokosten er en sekser på terningen
(Mangler kun sild)

Personlig service
Kunne vært ismaskin i alle etasjer

Savner teksting på fjernsynet, jeg får det ihvertfall ikke til.
Fjernsynet er også uten nett eller at signalene forsvinner flere ganger.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, Trek51228040042
April Gil, Marketing på Thon Hotel Harstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2021

Hei Trek51228040042,

Takk for din tilbakemelding etter ditt opphold her hos oss.
Det er en glede å lese at dere er fornøyd. Vi setter pris på kommentarene dere legger igjen og kan forsikre deg om at vi tar dette videre internt for forbedring.

Ønsker dere uansett velkomnen tilbake ved neste anledning.

Hilsen
Thon Hotel Harstad

Anmeldt 19. mars 2021

God atmosfære og service. Upåklagelig utsikt fra rom 510. Samarbeidet med restaurant Egon fungerte utmerket. Koselige rom med god standard, og god renhold. Dette hotellet ligger absolutt best til i forhold til sentrum av Harstad og utsikt fra rommet. Terningkast 10.

Romtips: Rom 510 kan anbefales
Dato for oppholdet: mars 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, M4165RShansv
April Gil, Marketing på Thon Hotel Harstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mars 2021

Hei M4165RShansv.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter deres opphold her hos oss.
Det er en glede å lese at dere er fornøyd med både rom, utsikt og alt vi har å by på.

Ønsker dere hjertelig velkommen igjen ved neste anledning!

Hilsen Team Thon Harstad

Anmeldt 10. mars 2021

Et supert hotell og et flott valg for reisende til Harstad. Litt trangt i gangen på rommet, men det er vell det eneste å pirke på. Flotte rom, gode senger, hyggelig personale i resepsjonen og ellers. Et hotell jeg trygt kan anbefale!

Dato for oppholdet: februar 2021
1  Takk, xHaugen
April Gil, Marketing på Thon Hotel Harstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mars 2021

Hei xHaugen,
Takk for din hyggelige tilbakemelding.
Det er en glede å lese at dere er fornøyd med oppholdet og hadde en trivelig opplevelse.

Ønsker dere hjertelig velkommen igjen ved neste anledning1

Hilsen