Gratis avbestilling frem til 08.10.22
Priceline
Gratis avbestilling frem til 07.10.22
Agoda.comUSD 126
Anmeldt 30. august 2021

Jeg ble opplyst via booking.com at det var 200 kr. ekstra for kjæledyr, da jeg kom til hotellet var det kr. 400. 200 kr. for barn, 400 kr. for en veloppdragen hund i et rom med parkett. Finner det merkelig med denne prisen og negativt når jeg på forhånd var forespeilet kr. 200. Aksepterte det etter litt surmuling og betalte, om enn ikke helt fornøyd. Vannkoker på rom, men halvparten manglet da jeg skulle koke morgenkaffen. Direkte skittent rundt skrivebordet. Hadde tatt det med fatning hadde det ikke vært for siste overraskelse da jeg sjekket ut. Fikk parkeringsbevis i bakgården for kr. 120 kr. døgnet (trodde jeg). dagen etter hørte jeg personalet opplyse andre gjester om at det var gratis parkering rett over gata. Ved utsjekk mandag morgen før. kl. 11.00 måtte jeg betale parkering på kr. 360 kroner. Jeg spurte hvordan de fikk overnatting fra lørdag kl. 15.30 til mandag kl. 10.50 til å bli 3 døgn, var svaret at:"slik var det bare..." Du må altså påberegnes deg 3 dagers parkering for 2 netter på hotell, det kaller jeg dårlig kundeservice! Dette er kanskje småpenger for noen, men for meg som ikke har all verdens å rutte med så utgjør det middag eller ikke middag. At den lille flasken med pepsi jeg unnet meg fra minibaren kostet 55 kr. kan jeg akseptere, men det føyer seg inn i rekken med opplevelsen av at et opphold på Thon hotell i Harstad fort kan bli langt dyrere enn du hadde tenkt. Her tøyes oppfatningene av hva både et døgn betyr, hvor mye renhold som trengs for kjæledyr kontra barn og hva som bør være rimelig pris for en 0,33 l brus. Alt i alt handler det om kundeservice og der ble min opplevelse svært dårlig. Jeg overnatter mye på hotell, men har aldri opplevd en slik grådighet! Blir ikke Thon på meg igjen!

Romtips: Ligger fint til og har fine rom, men helheten gjør at jeg nok velger et annet hotell neste Harstad tur.
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, fruGrethe
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Meget hyggelig mottakelse av en trivelig resepsjonist ! Vi følte oss virkelig velkommen. Hun var kunnskapsrik og informerte litt om byen. Dette var også med den nye resepsjonisten på morgenen. Hun ga all informasjonen vi egentlig skulle få fra turistkontoret. Det viste seg å være stengt, helt utrolig. Booking for å se Adolfkanonen var dermed en umulighet.
Rommet, 511, har gode senger, dusjkabinett, TV med diverse kanaler. Mulighet for å koble opp mobil, nettbrett eller PC!
Rommet har vindu mot havet, utrolig flott!
Frokosten er meget bra, som alltid på Thon hotellene. Savner det «hjemmebakte» brødet de ofte hadde før.
Meget fornøyde og kommer gjerne tilbake!

Romtips: Kommer du med bil kan du bestille parkering på hotellets eiendom. Rommene mot sjøen har hovedveien rett foran hotellet.
Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, changlek
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk et rom med fin utsikt over havna og sjøen. Grei parkering like i nærheten. Deilig frokost, det er en fryd å spise speilegg, bacon og eggerøre til frokost. Dessverre regnet det vannrett, så vi fikk ikke utforsket byen noe særlig. Fortsatt god sommer,

Takk, magne-frankrig
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra hotell med trivelig personalet, bra rom og frokost samt god mat. Hotellet har en bra plassering med bra utsikt fra rommene. Det eneste som er negativt er knotete parkering, ingen plasser å parkere i nærheten så transport av bagasje blir tungvint.

1  Takk, mariuspeders1
Anmeldt 30. mai 2021 via mobile enheter

Frokosten er en sekser på terningen
(Mangler kun sild)

Personlig service
Kunne vært ismaskin i alle etasjer

Savner teksting på fjernsynet, jeg får det ihvertfall ikke til.
Fjernsynet er også uten nett eller at signalene forsvinner flere ganger.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, Trek51228040042
April Gil, Marketing på Thon Hotel Harstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2021

Hei Trek51228040042,

Takk for din tilbakemelding etter ditt opphold her hos oss.
Det er en glede å lese at dere er fornøyd. Vi setter pris på kommentarene dere legger igjen og kan forsikre deg om at vi tar dette videre internt for forbedring.

Ønsker dere uansett velkomnen tilbake ved neste anledning.

Hilsen
Thon Hotel Harstad