TripadvisorUSD 133
Orbitz.com
FindHotelUSD 133
EtripUSD 133
Anmeldt 7. juni 2022 via mobile enheter

Ett pent og rent hotell, nyere og ikke utslitt. God frokost med bra utvalg, de fleste rom har havutsikt, men dette gjør også at det kan oppleves noe støy frabåter i havnen.
Sentral beliggenhet som er ett pluss. Passe store bad og rom. Så ut til å ha skybar.

Dato for oppholdet: juni 2022
Takk, GlobePilot
Anmeldt 24. mai 2022 via mobile enheter

Søppel var ikke tømt, og det lå inntørkede kontaktlinser på gulvet! Fikk og beskjed om at parkeringen var full, selv om det kun sto to biler der..
Ellers var rommet i seg selv flott, og frokosten nydelig!

Veldig synd at dårlig renhold trekker ned

Dato for oppholdet: mai 2022
Takk, T4843BPsaral
Anmeldt 18. april 2022 via mobile enheter

Anbefaler dette hotellet. Fikk kjempeservice, og skikkelig koselig hadde vi det. God frokost. Parkering til bilen. Kommer tilbake. Hadde vi visst om restauranten så hadde vi testet den. Men fant ut av den siste dag.

Dato for oppholdet: april 2022
Takk, monikahX2407MS
Anmeldt 22. januar 2022 via mobile enheter

Flott hotell med fantastisk beliggenhet. Fine rom og nydelig frokost. God sevice og hyggelig betjening Kan anbefales på det varmeste om du skal bo sentralt i Harstad med nærhet til havnen Vi kommer til å booke igjen

Dato for oppholdet: januar 2022
Takk, tomasbH556NV
Anmeldt 8. desember 2021 via mobile enheter

Personellet var utrolig oppmerksomme og høflige, rom og frokost var helt topp, så dette hotellet anbefales
Vi var meget godt fornøyd med mat og underholdning på julebordet litt trangt mellom bordrekkene og litt trengsel på mat.
Sjenkesystemet var kritikkverdig, dårlig kapasitet, dermed lange køer og personellet virket å ikke innha nødvendig kompetanse

Dato for oppholdet: desember 2021
Takk, GoPlaces31187829062