“To flotte møter på en dag.”
Anmeldelse av O'learys Harstad

O'learys Harstad
Vurdert som nr. 13 av 36 Restauranter i Harstad
Anmeldt 4. september 2021

Var her første kvelden jeg var i byen og da ble kvelden brukt til å prate ut om hva har skjedd i livene våre mens vi tok oss en øl eller to. Flotte lokaler. Supre ansatte. Så meg ikke så godt rundt men la merke til shuffelbord. Masse tv skjermer så er nok stedet å gå om du vil se fotball kamp i Harstad. Men du bør kanskje booke bord var stappfullt der. Dagen derpå var vi der akkurat når dem åpna og da var det behagelig musikk og vi kunne prate og le uforstyrra der. Flott sted å kose seg på. Menyen med mat var rikholdig.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Baross

Anmeldt 21. august 2021

Bestillte 2 burgere og 2 øl over qr systemet. Ølet kom kvikt. Burgerne lot vente på seg. Etter en times venting purret vi. Tilbakemeldingen var at vi ikke var de eneste. Etter nærmere halvannen time ny purring. Fikk da beskjed om at maten ikke var registrert selv om denne var betalt over Vipps. Det ble også formidlet at de var underbemannet med 2 ansatte. Med tanke på at dette var Bakgårdshelga og tidsrommet for de engelske fotballkampene fremstår O’learys Harstad svært lite veldrevet. Ingen kommunikasjon med gjestene. Ba om tilbakebetaling og forlot. Dette var forbausende svakt. Eksisterer det ledelse ig et fnugg av ambisjoner på O learys Harstad ?

1  Takk, Odd-Petter W
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

God mat men dårlig logistikk. Ventet 1 time og 20 min på mat, og noen fikk ikke mat. Dårlig mottagelse fra betjening når en sa ifra.

Takk, Escape44197141802
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Maten var god, men ordremottaket sviktet. Det tok 1 t å få mat og 1 i vennegjengen ventet 1/2 t lengre … Måtte snakke med betjeningen 3 ganger før de ordnet opp.

Takk, LarsH2010
Anmeldt 6. februar 2021

God mat, hyggelig personalet. Anbefaler å dra innom her for å spise en burger og se sport. Shuffleboard er et stor pluss 10/10

Dato for besøk: februar 2021
Takk, Espen S

Reisende som så på O'learys Harstad, så også på

Har du vært i O'learys Harstad? Del dine erfaringer!