Gratis avbestilling frem til 22.05.22
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Stoppet for å spise litt på vei til flyplassen. Vi kunne ikke få mat da det "bare" var en time til de stengte.
Den buffeten de hadde så heller ikke veldig innbydende ut. Tragisk at det er dette vi viser våre turister.

Dato for oppholdet: juli 2017
2  Takk, 836elisabethk
Anmeldt 22. juli 2016 via mobile enheter

Leverer på ingen måte i forhold til hva de forsøker å selge og prisen de tar. Stedet ligger vakkert til, men alt bortsett fra rommet og en overpriset restaurant er avstengt. Informasjon på rommet er utdatert. Anbefales ikke..............

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, Sveinung H
Anmeldt 30. juni 2016 via mobile enheter

Idyllisk: stedet ligger idyllisk til ved Tjeldsundet og skipsleia.
Fotogent: her ble det fotografiske blinkskudd i rødmende nordlys.
Historisk: her var det lange historiske linjer som viser seg i bygningsmassen og hotelleierens fortelling.
Smakfullt: maten med lokalt tilsnitt, god uten å imponere.

Konklusjon: Stedet er vel verd et besøk.

2 fra Drammen.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, perauens
Anmeldt 16. august 2015

Da hele Harstad/Narvik regionen var fullbooket pga Artic Race var vi heldig å få rom på Sandtorgholmen. Hotellet bar preg av å være veldig gammelt, men på en positiv måte. Både maten i restauranten og til frokost var bra og senga veldig god. Rent og pent. Skulle ønske vi kunne utforsket mer rundt området, men pga jobbreise ble det bare med selve overnattinga.

Dato for oppholdet: august 2015
1  Takk, christianhM966VC
Anmeldt 14. juli 2014

Overnattet her hovedsakelig for å kunne være på flyplassen Evenes tidlig om morgonen. Fant hotellet tilfeldig. Hotellet lå flott til på ei halvøy rett ved europaveien, kvarters kjøring til Evenes.
Det var litt uvant at resepsjonen var i baren gjennom restauranten, men greit nok. Hotellrommet var fantastisk flott med utsikt til fjorden med synlige sterke strømmer. Det flotte veret den dagen gjorde nok sitt. Rommet var i blandet stil mellom moderne og det gamle. Veldig flott.
Men så var det restauranten, da. Menyen var tynn, forsåvidt greit nok, det er ofte det der god mat serveres. Men når tallerken kom på bordet 2-3 minutter etter den ble bestilt, så forstod eg jo at eg hadde bomma. Om det var bakke-mat eller mikrobølge mat klarte eg ikkje å bedømme, men eg trur at hadde eg vist om ein McDonald så hadde den fått besøk samme kveld. Nabobordet bestilte kake til dessert, og fekk ei sliten/svett bit som hadde stått i disken heile dagen. Så eg valgte noko som måtte lages, trolig bedre valg men er usikker. Cafe Avec var eit ukjent begrep, men Cognac viste kelneren i lyseblå Crocs sko kva var. At han ikkje snakkea norsk synes eg også var eit minus når alt skulle være så veldig lokalt.
Eg har ingen problemer med å komme tilbake, men eg trur eg tar med matpakke.

Dato for oppholdet: juli 2014
Reisetype: Reiste alene