Gratis avbestilling frem til 22.05.22
Priceline
Orbitz.comUSD 204
Anmeldt 15. august 2017 via mobile enheter

Styr unna. Vi stoppet her for å spise litt på vei til flyplassen.

Trist mat i spektakulære omgivelser. De aller billigste lakerekene fra first price deiset ut på det aller kjipeste kneippbrødet fra Rema.

Lokalet er flott, omgivelsene er spektakulære og uteområdet er velstelt.

Tenk hva dette stedet kunne vært!

Dato for oppholdet: august 2017
2  Takk, EivindHS
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Stoppet for å spise litt på vei til flyplassen. Vi kunne ikke få mat da det "bare" var en time til de stengte.
Den buffeten de hadde så heller ikke veldig innbydende ut. Tragisk at det er dette vi viser våre turister.

Dato for oppholdet: juli 2017
2  Takk, 836elisabethk
Anmeldt 22. juli 2016 via mobile enheter

Leverer på ingen måte i forhold til hva de forsøker å selge og prisen de tar. Stedet ligger vakkert til, men alt bortsett fra rommet og en overpriset restaurant er avstengt. Informasjon på rommet er utdatert. Anbefales ikke..............

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, Sveinung H
Anmeldt 30. juni 2016 via mobile enheter

Idyllisk: stedet ligger idyllisk til ved Tjeldsundet og skipsleia.
Fotogent: her ble det fotografiske blinkskudd i rødmende nordlys.
Historisk: her var det lange historiske linjer som viser seg i bygningsmassen og hotelleierens fortelling.
Smakfullt: maten med lokalt tilsnitt, god uten å imponere.

Konklusjon: Stedet er vel verd et besøk.

2 fra Drammen.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, perauens
Anmeldt 16. august 2015

Da hele Harstad/Narvik regionen var fullbooket pga Artic Race var vi heldig å få rom på Sandtorgholmen. Hotellet bar preg av å være veldig gammelt, men på en positiv måte. Både maten i restauranten og til frokost var bra og senga veldig god. Rent og pent. Skulle ønske vi kunne utforsket mer rundt området, men pga jobbreise ble det bare med selve overnattinga.

Dato for oppholdet: august 2015
1  Takk, christianhM966VC