Gratis avbestilling frem til 22.05.22
Priceline
eDreamsUSD 139
Anmeldt 18. april 2018 via mobile enheter

Vi var alene som gjester og fikk dagfersk torsk og koselig frokost . Familiedrevet . Datter av innehaver orienterte oss om det meste og servet oss skikkelig . Her må vi tilbake !! Fascinerende historie . Seilskutene fra Trondheim anløp dette stedet fast . Her er vinkjeller , boblebad og uteservering . Anbefales !

Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, Pisi
Anmeldt 15. august 2017 via mobile enheter

Styr unna. Vi stoppet her for å spise litt på vei til flyplassen.

Trist mat i spektakulære omgivelser. De aller billigste lakerekene fra first price deiset ut på det aller kjipeste kneippbrødet fra Rema.

Lokalet er flott, omgivelsene er spektakulære og uteområdet er velstelt.

Tenk hva dette stedet kunne vært!

Dato for oppholdet: august 2017
2  Takk, EivindHS
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Stoppet for å spise litt på vei til flyplassen. Vi kunne ikke få mat da det "bare" var en time til de stengte.
Den buffeten de hadde så heller ikke veldig innbydende ut. Tragisk at det er dette vi viser våre turister.

Dato for oppholdet: juli 2017
2  Takk, 836elisabethk
Anmeldt 22. juli 2016 via mobile enheter

Leverer på ingen måte i forhold til hva de forsøker å selge og prisen de tar. Stedet ligger vakkert til, men alt bortsett fra rommet og en overpriset restaurant er avstengt. Informasjon på rommet er utdatert. Anbefales ikke..............

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, Sveinung H
Anmeldt 30. juni 2016 via mobile enheter

Idyllisk: stedet ligger idyllisk til ved Tjeldsundet og skipsleia.
Fotogent: her ble det fotografiske blinkskudd i rødmende nordlys.
Historisk: her var det lange historiske linjer som viser seg i bygningsmassen og hotelleierens fortelling.
Smakfullt: maten med lokalt tilsnitt, god uten å imponere.

Konklusjon: Stedet er vel verd et besøk.

2 fra Drammen.

Dato for oppholdet: juni 2016