“Ikke særlig bra”
Anmeldelse av Ming Restaurant

Ming Restaurant
Vurdert som nr. 27 av 38 Restauranter i Harstad
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Ming «Kinarestaurant»var en gang bra, hvor lenge kan de leve på gammelt omdømme.
Maten var en skuffelse, lite grønnsaker, lite smak og vassen «crisp». Vi var 5 personer og fikk servert til 3 ulike tider. På et tidspunkt spurte betjeninga om hva vi hadde fått.
Lokalet er dårlig belyst og litt overpyntet. Når skoene sitter fast i et klissete gulv får man inntrykk av at renholdet ikke er på topp. 2 ting var høyt: musikken (piano-CD) og prisene.
Pluss for Ok ris og Ok betjening.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Palnils

Anmeldt 28. juni 2019 via mobile enheter

Maten er god men det er mangel på grønnsaker, tidligere var det mer grønnsaker i rettene.
Servitøren var for snar å fjerne fatene, alle var ikke ferdig å spise.
Ellers var det greit.

Takk, benteelinb
Anmeldt 21. juni 2019

Har alltid syns de hadde god mat på restauranten. Hva har skjedd??? To ganger i det siste har jeg kjøpt mat her og vært veldig skuffet. Vårrullene var forferdelige. Det synes vi alle sammen som kjøpte det. Blaut og smakte ikke godt. Bestilte crispy duck. Dette pleier å være nydelig. Dette var også grusomt. Seig og hardt. Spiste ikke halvparten.

Takk, 419lenak
Anmeldt 18. juni 2019

Vi ble tatt godt imot på dette stedet, og fikk bestilt kjapt. Ikke lenge etter fikk vi maten, så de var bra effektive her. Maten syns jeg smakte helt greit hverken god eller dårlig, prisene er helt greie og lokale likeså.

Takk, 474terjeg
Anmeldt 16. juni 2019

Etter å ha smakt på flere retter her har favoritten blitt oksekjøtt i kinesisk peppersaus.
Ny(?) kokk gav nye smaker på maten - i positiv retning.
Om noe kan kritiseres, så må det være at det er lite saus på fatet!
Om du ber om litt mer saus, så får du det - og måltidet blir yppelig!

Takk, Keinappel

Reisende som så på Ming Restaurant, så også på

Har du vært i Ming Restaurant? Del dine erfaringer!