Fot tur

Fin parkering . Oppslags tavle med info og kart . Der det er vått er det lagt it planker slik man... les mer

Anmeldt 17. januar 2022
trudegradi
Harstad, Norge
Fin tur

Anmeldt 1. august 2019
727runeg
Hammerfest, Norge

Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Helt grei gåtur, med fin utsikt. Stiene er godt oppmerket og fint ryddet. Denne turen bør man ta om man ønsker utsikt over byen.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, 727runeg
Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Det er en fin tur opp til Gangsåstoppen fra Gangsås, stien som fører oss til toppen meget godt merket og på de bratte plasser er det tau som man kan holder seg i. Turen opp til toppen passer for alle.
Når er kommet på toppen kan man se over Harstad by. På toppen er det benker og bord.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, StigL379
Anmeldt 11. juli 2017

Her var jeg mye som ungdom, vi gikk opp hit for og nyte den fine utsikten. Her er det benker du kan sitte på og få med deg midnattssolen.

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, Line S
Anmeldt 29. august 2016 via mobile enheter

Fra dette utsiktspunktet har du flott utsikt over både Harstad sentrum og sørover mot Kanebogen og Videre sørover. Det er en postkasse på toppen av Gangsåstoppen hvor man kan skrive seg inn. Det har også blitt laget en stor gapahuk av trær midt på toppen. Dessverre har det vært endel hærverk på denne. Anbefaler dette utsiktspunktet. Det er ikke en tung tur opp til toppen.

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, VacationOslo
Anmeldt 12. august 2016 via mobile enheter

Flotteste utsikten over Harstad.
Lett å gå og tar ikke lange tiden opp.
Fint terreng for dyr også.
Den beste turen å gå når man er på besøk her.

Dato for opplevelse: september 2015
Takk, Anya9