Hyggelig sted!

Fint badeland. Mye krøll med låsesystemet i garderobene som de sikkert prioriterer å fikse. Rent og... les mer

Anmeldt 13. juli 2021
808geirs
Nittedal, Norge
Ta helgevasken til nye høyder

Grottebadet er en superfin avslappende opplevelse. Fra den eldste til den yngste. Trening eller... les mer

Anmeldt 5. juni 2019
Kjetil G
Harstad, Norge

Anmeldt 7. august 2018

Fantastisk badeland. Ungene elsker dette stedet. Fine grotter, bølgebasseng og sklier.
Små barnebaseng. Deilig varmtvannsbasseng. Det er noe for enhver smak.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Linda J
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Grottebadet har klart seg noen år nå, men at de ansatte der må gå med øreplugger på jobb i et bassenganlegg bør få noen å enhver til å teke seg to ganger for å dra dit. At ikke kommunen gjør noe med støyen der er bare stusselig.

2  Takk, NorthStar48248
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Har en gutt på nesten 3 år som ikke er spesielt glad i vann. Han rett og slett elsket hele opplevelsen og snakker nå, 4 dager etter, fortsatt kun om grottebadet. Vi kommer garantert igjen:)

Takk, VidarTB
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Stor fornøyelse for store og små
Forskjellige type vannaktiviteter som falt i smak hos alle. God service.

Takk, _hanne_knudsen77
Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

Godt å se at folket i Harstad har et skikkelig "bomberom". Vi koste oss i terapi badet.. Godt og varmt inne, da midnattsolen glimtet med sitt fravær...

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, viksir