Rent og pent

Rent og pent badeland. Litt likte aktiviteter/område til han på 3. men 8-10 åringene stor koste deg... les mer

Anmeldt 12. juli 2023
340madelenj
Jessheim, Norge
God plass og god stemning!

Vi var en gruppe på 25 voksne og barn. Hadde en herlig formiddag i Grottebadet! Alle kosa seg i... les mer

Anmeldt 7. juni 2023
777janne
Harstad, Norge

Anmeldt 7. august 2018

Fantastisk badeland. Ungene elsker dette stedet. Fine grotter, bølgebasseng og sklier.
Små barnebaseng. Deilig varmtvannsbasseng. Det er noe for enhver smak.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Linda J
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Grottebadet har klart seg noen år nå, men at de ansatte der må gå med øreplugger på jobb i et bassenganlegg bør få noen å enhver til å teke seg to ganger for å dra dit. At ikke kommunen gjør noe med støyen der er bare stusselig.

2  Takk, NorthStar48248
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Har en gutt på nesten 3 år som ikke er spesielt glad i vann. Han rett og slett elsket hele opplevelsen og snakker nå, 4 dager etter, fortsatt kun om grottebadet. Vi kommer garantert igjen:)

Takk, VidarTB
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Stor fornøyelse for store og små 🙂
Forskjellige type vannaktiviteter som falt i smak hos alle. God service.

Takk, _hanne_knudsen77
Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

Godt å se at folket i Harstad har et skikkelig "bomberom". Vi koste oss i terapi badet.. Godt og varmt inne, da midnattsolen glimtet med sitt fravær...

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, viksir