Hyggelig sted!

Fint badeland. Mye krøll med låsesystemet i garderobene som de sikkert prioriterer å fikse. Rent og... les mer

Anmeldt 2 uker siden
808geirs
Nittedal, Norge
Ta helgevasken til nye høyder

Anmeldt 5. juni 2019
Kjetil G
Harstad, Norge

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse med mine venner vi kon dit for å smake på maten og jeg ELSKET burittoene uten for. MYE kjøtt og ferske grønnsaker elsker det anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, lolo-antik
Anmeldt 14. oktober 2019 via mobile enheter

Den vanlige turen til Grottebadet i høstferien ble gjennomført i år også. Det ble en suksess. Både barn og voksne hadde en fin ettermiddag der.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, Martin Even P
Anmeldt 24. juli 2019

Fint anlegg midt i Harstad sentrum.Relativt rent, helt og velstelt.Har forskjellige basseng med forskjellig vanntemperatur, vannsklier, boblebad, fontener, etc. Også sauna og dampbad. Kiosk.

Det store bassenget har en oppblåst hinderløype.

Ønsker å gi pepper for at det ikke var faste badevakter ved det store bassenget med hinderløypa. Der var det stor og livat aktivitet, barn i alle aldre og størrelser, og dypt vann. Og ingen badevakter. Ikke lett å se om noen sliter i vannet der. Ikke bra i det heletatt. Skjerpings!

Ellers bra anlegg.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, janbM4455CY
Anmeldt 5. juni 2019

Grottebadet er en superfin avslappende opplevelse. Fra den eldste til den yngste. Trening eller lek. Eller bare relax. Ungene koser seg med en pizza, hamburger og is til dessert. Helgevasken tas samtidig. To fluer i en.

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, Kjetil G
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Vi hadde det helt topp her.
Var der en fredag kl. 1400. Det var lite folk og et bra badeanlegg. Morsomt at vannsklien går så raskt.

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, eveneven77