Åpen i dag: 06:30 - 11:00, 16:00 - 21:00
Rent og pent

Rent og pent badeland. Litt likte aktiviteter/område til han på 3. men 8-10 åringene stor koste deg... les mer

Anmeldt 12. juli 2023
340madelenj
Jessheim, Norge
God plass og god stemning!

Vi var en gruppe på 25 voksne og barn. Hadde en herlig formiddag i Grottebadet! Alle kosa seg i... les mer

Anmeldt 7. juni 2023
777janne
Harstad, Norge

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Fint badeland. Mye krøll med låsesystemet i garderobene som de sikkert prioriterer å fikse. Rent og pent. Fin variasjon av ulike basseng, likevel oversiktlig.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 808geirs
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Eit fint anlegg inne i fjellet og en kjekk aktivitet for familien. MEN har du barn som ikke kan stå selv har du ingen plass å gjøre av de når du dusjer! I garderoben er der lekegrind. Topp! Men ingenting i dusjen og personale kunne ikke hjelpe. Hva gjør man da med en baby på 10 måneder som ikke står selv enda? Som bare vil stikke av om du setter han ned?
Betaling tok utrolig lang tid, uten at vi forstod hvorfor. Litt kø, men brukte 20 min på å komme inn. Denne en halvtime etter opning (som forøvrig kunne vært noe tidligere).
Fint med flere bad å velge mellom! Litt synd at barnebassenget var såpass kaldt vatn at de minste ikke kunne bade der. Pluss for terapibassenget.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, siljefik
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse med mine venner vi kon dit for å smake på maten og jeg ELSKET burittoene uten for. MYE kjøtt og ferske grønnsaker elsker det anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, lolo-antik
Anmeldt 14. oktober 2019 via mobile enheter

Den vanlige turen til Grottebadet i høstferien ble gjennomført i år også. Det ble en suksess. Både barn og voksne hadde en fin ettermiddag der.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, Martin Even P
Anmeldt 24. juli 2019

Fint anlegg midt i Harstad sentrum.Relativt rent, helt og velstelt.Har forskjellige basseng med forskjellig vanntemperatur, vannsklier, boblebad, fontener, etc. Også sauna og dampbad. Kiosk.

Det store bassenget har en oppblåst hinderløype.

Ønsker å gi pepper for at det ikke var faste badevakter ved det store bassenget med hinderløypa. Der var det stor og livat aktivitet, barn i alle aldre og størrelser, og dypt vann. Og ingen badevakter. Ikke lett å se om noen sliter i vannet der. Ikke bra i det heletatt. Skjerpings!

Ellers bra anlegg.

Dato for opplevelse: juli 2019