“God mat”
Anmeldelse av Mama Rosa Lødingen

Mama Rosa Lødingen
Vurdert som nr. 17 av 35 Restauranter i Harstad
Anmeldt 11. august 2021

Hyggelig betjening, veldig serviceinnstilt! Va spent på indrefileén som var grillet, men aldri spist så mør og god biff før fra grillen. God vin! Fløtepotetene var så god at selv jeg (som vanligvis ikke spiser dette) ikke klarte stoppe. Salaten kunne vært mer biffvenlig, og sausen i egen skål (men dette er vel kun egne preferanser. Absolutt verdt et besøk om du blir sulten k påvente av ferge eller er på gjennomgang der

Takk, ChrissaFIgen

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelig betjening. Maten lages av egne kokker som er veldig flink. Pizzaen er veldig god, plankartet, souvlaki og pastaen er også veldig god. Det føles som du er i utlandet

Dato for besøk: juli 2018
Takk, carinaelo
Anmeldt 11. juni 2018 via mobile enheter

Fem stjerner for hyggelig betjening!! Jeg bestilte en vegetar pizza som kom med masse gode toppings og den smakte veldig godt også!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, aurorafiot
Anmeldt 6. desember 2017 via mobile enheter

Fin restaurant i midten av Lødingen. Koselig stemning og fint og rent inne. Veldig hyggelig servitør og maten var bedre enn forventet. Nydelig. Anbefales!

Dato for besøk: desember 2017
2  Takk, Marthepedersen
Anmeldt 17. september 2017 via mobile enheter

Pizzaen var god, men fy flate så frekt personell! Samboeren min stammer og ble konstant avbrutt med "hæ" fra han som jobber der. Vi fikk nesten ikke bestilt fordi han var så frekk.

Dato for besøk: september 2017
4  Takk, lisaloop2016

Reisende som så på Mama Rosa Lødingen, så også på

Har du vært i Mama Rosa Lødingen? Del dine erfaringer!