“ Barna var fornøyd, maten var stusselig”
Anmeldelse av Milano

Milano
Vurdert som nr. 20 av 36 Restauranter i Harstad
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Slapp servitør som bare leverte ting ved enden av bordet - misforstod flere ganger ved bestilling.

Biffen var ok. De gratinerte potene var ille. Man får mye bedre gratinerte poteter i ferskvaredisken på en helt ordinær ferskvaredisk.

Min kone bestilte stekte poteter med sin biff. De hadde ett eller annet merkelig salt på seg som smakte ufyselig og potetene forble uspist. Den innbakte pizzaen var flat og myk. Burgeren til minstemann var ok. Den helt vanlige pizzaen er tilfredstillende.

Et skuffende besøk. Måtte fortelle dette da vi dro siden kelneren aldri kom og spurte om maten var god. Det var den dessverre ikke.

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, eveneven77

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

På det jevne, fin plass, hurtig servering, maten er god men det e gatekjøkkenmat på porselen. Restauranten kan anbefales

Takk, bengtao
Anmeldt 6. august 2018

Rimelig og god mat på en typisk familierestaurant. Vi var tre personer som spiste forskjellige pastaretter og det ar rikelig med mat med god smak.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Geir Ragnar T
Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

Helt grei mat kanskje pizzaen kunne vært stekt i noen minutter Ellers greit. Reine fine lokaler. Rask og effektiv.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, bengtao
Anmeldt 7. mai 2018 via mobile enheter

Fikk levert husets biff på døra. Kjapp og effektiv respons på SMS. Rask levering av hyggelig mann. Biffen var særdeles god, til en god pris. Eneste minus at det ikke var levert bestikk, servietter og salt/pepper men det var sikkert en forglemmelse. Dette var godt- anbefales.

Dato for besøk: mai 2018
2  Takk, Missjetlagged

Reisende som så på Milano, så også på

Har du vært i Milano? Del dine erfaringer!