“Grei mat til en rimelig penge”
Anmeldelse av Milano

Milano
Vurdert som nr. 18 av 36 Restauranter i Harstad
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Milano var ikke like bra som jeg husket tilbake for 15 år siden men det var grei mat likevel. Som typisk for slike spiseplasser er menyen litt for innholdsrik og smaken gjennomsnittlig. Man blir ikke skuffet men heller ikke imponert.

Takk, 428ulff

Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Beliggende sentralt i sentrum ved Scandic Harstad. Helt gjennomsnittlig restaurant opplevelse, rett og slett

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, StianTRD
Anmeldt 11. november 2019 via mobile enheter

Vi bestilte en stor italiensk pizza som var helt ok. Den hvite sausen var også helt ok. Altså midt på treet i smak.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, Lisunn
Anmeldt 22. august 2019 via mobile enheter

Smakløs pizza og deigete bunn. Meksikansk pizza har jeg aldri opplevd at jeg må kryddre! Har heller aldri opplevd å betale 20 kroner for et glass vann

Dato for besøk: august 2019
Takk, brynhildf2015
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Slapp servitør som bare leverte ting ved enden av bordet - misforstod flere ganger ved bestilling.

Biffen var ok. De gratinerte potene var ille. Man får mye bedre gratinerte poteter i ferskvaredisken på en helt ordinær ferskvaredisk.

Min kone bestilte stekte poteter med sin biff. De hadde ett eller annet merkelig salt på seg som smakte ufyselig og potetene forble uspist. Den innbakte pizzaen var flat og myk. Burgeren til minstemann var ok. Den helt vanlige pizzaen er tilfredstillende.

Et skuffende besøk. Måtte fortelle dette da vi dro siden kelneren aldri kom og spurte om maten var god. Det var den dessverre ikke.

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, eveneven77

Reisende som så på Milano, så også på

Har du vært i Milano? Del dine erfaringer!