“Pizza kveld”

Milano
Vurdert som nr. 20 av 36 Restauranter i Harstad
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

Vi bestilte pizza på telefon, og den var ferdig i løpet av tiden de lovet at den skulle være klar.

Veldig stor pizza (mye for pengene) som brettes i kanten for å få plass i esken.

Pizza’n var helt ok.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Unnlis

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Milano var ikke like bra som jeg husket tilbake for 15 år siden men det var grei mat likevel. Som typisk for slike spiseplasser er menyen litt for innholdsrik og smaken gjennomsnittlig. Man blir ikke skuffet men heller ikke imponert.

Takk, 428ulff
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Beliggende sentralt i sentrum ved Scandic Harstad. Helt gjennomsnittlig restaurant opplevelse, rett og slett

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, StianTRD
Anmeldt 11. november 2019 via mobile enheter

Vi bestilte en stor italiensk pizza som var helt ok. Den hvite sausen var også helt ok. Altså midt på treet i smak.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, Lisunn
Anmeldt 22. august 2019 via mobile enheter

Smakløs pizza og deigete bunn. Meksikansk pizza har jeg aldri opplevd at jeg må kryddre! Har heller aldri opplevd å betale 20 kroner for et glass vann

Dato for besøk: august 2019
Takk, brynhildf2015

Reisende som så på Milano, så også på

Har du vært i Milano? Del dine erfaringer!