“Grei og kjapp mat”

Milano
Vurdert som nr. 20 av 36 Restauranter i Harstad
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 10. september 2020 via mobile enheter

Var der 2 dager på rad og spiste kebab og innbakt pizza. Maten var rimelig kjapt ferdig begge gangen og smaken var godt til hva man forventer på en sånn type restaurant, derfor får de full score av meg. Hadde man sammenligna de opp mot middager til 500kr+ klassen så hadde det vært noe annet såklart men for en middag til 140-150kr så var det knall. Måtte heller ikke betale for vann som noen andre skrev de måtte for noen år tilbake. Hyggelig personal.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, jensandrem

Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

Vi bestilte pizza på telefon, og den var ferdig i løpet av tiden de lovet at den skulle være klar.

Veldig stor pizza (mye for pengene) som brettes i kanten for å få plass i esken.

Pizza’n var helt ok.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Unnlis
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Milano var ikke like bra som jeg husket tilbake for 15 år siden men det var grei mat likevel. Som typisk for slike spiseplasser er menyen litt for innholdsrik og smaken gjennomsnittlig. Man blir ikke skuffet men heller ikke imponert.

Takk, 428ulff
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Beliggende sentralt i sentrum ved Scandic Harstad. Helt gjennomsnittlig restaurant opplevelse, rett og slett

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, StianTRD
Anmeldt 11. november 2019 via mobile enheter

Vi bestilte en stor italiensk pizza som var helt ok. Den hvite sausen var også helt ok. Altså midt på treet i smak.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, Lisunn

Reisende som så på Milano, så også på

Har du vært i Milano? Del dine erfaringer!