“Norges beste?”

Umami
Vurdert som nr. 1 av 35 Restauranter i Harstad
Kjøkken: Skandinavisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Et av norges mest unike spisesteder. Her får du sesongens råvarer servert i spisestuen med fantastisk overblikk til kjøkkenet. Bordbestilling kreves!
Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk atmosfære, mat og bevertning. Alltid god informasjon om maten og tilhørende håndplukkede viner. Vi drar minst en gang i året på Umami for å feire bryllupsdag. Bedre opplevelse skal man lete lenge etter. Topper flere Michelin-restauranter jeg har besøkt!

1  Takk, kennethd498

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat, spennende vin og utrolig hyggelig atmosfære! Har vært der flere ganger og er alltid like fornøyd. Anbefales på det sterkeste.

Takk, ingridtho
Anmeldt 26. september 2020

Oj! Her fant vi oss godt ivaretatt. Maken til atmosfære, service, matopplevelse og hyggelige folk skal man lete lenge etter. Ingen stress og avslappet betjening som forklarte og gjorde sitt ytterste for å få folk til å trives i godt selskap og nær kontakt med kjøkkenpersonale.
Maten var et kapittel for seg. Tror ikke vi har spist bedre, ikke engang i Provence for å være ærlig. Dette var verdt turen til Harstad alene. Utmerket vinvalg uten at vi måtte bestille en hel vinmeny. Gratulerer med et topp konsept.

Takk, Eriolse70
Anmeldt 25. september 2020

For en opplevelse mat atmosfære og service skal du lete lenge etter. For alle de som fortsatt ikke har opplevd Umami Harstad er det på høytid å gjøre det nå!!

Takk, Klorforv
Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Her må du bestille. Svært godt besøkt. Nydelig mat på høyt nivå. Her har man ambisjoner med kortreist mat. Personalet på øverste nivå, også kortreist!
Kort sagt: Hvordan er det mulig å finne en slik topp restaurant i Harstad. «Løp og kjøp»

Takk, trygvek2017

Reisende som så på Umami, så også på

Har du vært i Umami? Del dine erfaringer!