“Middag”

Big Horn Steakhouse
Vurdert som nr. 7 av 36 Restauranter i Harstad
Kjøkken: Steakhouse
Anmeldt 11. juli 2020

Ble mottatt av en blid kelner. Ble vist til bordet og siden fikk vi ikke kontakt med ham på en lang tid. Ikke vann på bordet og ikke spørsmål om øvrig drikke. Mye folk i restauranten og kun en som betjente alle. Ikke rart at vi ble fullstendig oversett. Folk som kom etter oss, fikk både bestilt og drikke på bordet før oss. Da vi endelig fikk drikke etter å ha etterspurt den flere ganger, måtte vi vente på mat ganske så lenge. Maten var utmerket! Stakkars ansatt, ikke hans feil, det må da gå an å ha flere folk på jobb når lokalet er fullt!!!

Takk, kagjst

Anmeldt 8. juni 2020

Om du kommer til denne restauranten før klokka 1730 - sørg for å få ettermiddagsbiffen! Den kan anbefales . Bu må imidlertid betale for tilbehør, men det er verd å ta med!
Fint stekt - og med bakt potet og bernaise har du fått en nesten perfekt servering!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Keinapel
Anmeldt 25. september 2019 via mobile enheter

Spiste ettermiddagsbiff som serveres til en gunstig pris på hverdager fram til kl. 18.
Nydelig biff, perfekt stekt og med gode fløtegratinerte poteter. Oppmerksomheten fra servitrisen kunne vært bedre, men totalt sett en overraskende flott plass.
Anbefales!

Dato for besøk: september 2019
Takk, Rune1973
Anmeldt 13. september 2019

Litt vanskelig å komme i kontakt med personalet,når man prøver å ringe for å reservere bord,må helst sende sms eller mail.Så da tar det tid å få svar... Men kom til Big Horn,ble møtt av smilende servitør,fikk bordet med en gang. Vi bestilte hamburger med chips,den kom veldig fort på bordet. Maten var god,MEN hamburgeren var ikke varm,bare lunken. Greit at det er er tilbud denne uken,på å spise hamburger for 100 kroner... Men kan vel forvente at maten er varm? Orket ikke å klage og ingen spurte om maten smakte,så hva var vitsen? I den delen vi satt og spiste,er liten og det var to bord med barnefamilier der,så det var en god del støy,så hele middagen var over på mindre en 30 minutter. Var ikke så hyggelig å sitte der pga støyen...

Dato for besøk: september 2019
Takk, SivHege2013
Anmeldt 5. juli 2019

Vi stakk innom etter å ha sett på Trip Advisor, og det angrer vi ikke på. Hyggelig betjening og nydelig mat - og kjapt levert. Anbefales helt klart.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, gurobs3

Reisende som så på Big Horn Steakhouse, så også på

Har du vært i Big Horn Steakhouse? Del dine erfaringer!