“God mat og service”

Big Horn Steakhouse Harstad
Vurdert som nr. 7 av 35 Restauranter i Harstad
Kjøkken: Steakhouse
Beskrivelse: Vår Big Horn Steakhouse i Harstad ligger sentralt til i den ærverdige Giævergården; en gammel gård fra slutten av 1800 tallet. Med lekkert interiør i stilrene lokaler, tilbyr restauranten sitteplasser for opp til 100 personer. På sommeren er uteserveringen i vår flotte sentrumshage åpen.
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Vi var 9 personer som bestilte mange forskjellige retter og desserter. Alt var veldig godt. Fin service.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 308ingunnb

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Stive priser, står ikke helt i stil med restauranten. Overarbeidet ansatte med alt for mye å gjøre. Lang ventetid på maten.

Takk, 130kirsti
Anmeldt 11. juli 2020

Ble mottatt av en blid kelner. Ble vist til bordet og siden fikk vi ikke kontakt med ham på en lang tid. Ikke vann på bordet og ikke spørsmål om øvrig drikke. Mye folk i restauranten og kun en som betjente alle. Ikke rart at vi ble fullstendig oversett. Folk som kom etter oss, fikk både bestilt og drikke på bordet før oss. Da vi endelig fikk drikke etter å ha etterspurt den flere ganger, måtte vi vente på mat ganske så lenge. Maten var utmerket! Stakkars ansatt, ikke hans feil, det må da gå an å ha flere folk på jobb når lokalet er fullt!!!

Takk, kagjst
Anmeldt 8. juni 2020

Om du kommer til denne restauranten før klokka 1730 - sørg for å få ettermiddagsbiffen! Den kan anbefales . Bu må imidlertid betale for tilbehør, men det er verd å ta med!
Fint stekt - og med bakt potet og bernaise har du fått en nesten perfekt servering!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Keinapel
Anmeldt 25. september 2019 via mobile enheter

Spiste ettermiddagsbiff som serveres til en gunstig pris på hverdager fram til kl. 18.
Nydelig biff, perfekt stekt og med gode fløtegratinerte poteter. Oppmerksomheten fra servitrisen kunne vært bedre, men totalt sett en overraskende flott plass.
Anbefales!

Dato for besøk: september 2019
Takk, Rune1973

Reisende som så på Big Horn Steakhouse Harstad, så også på

Har du vært i Big Horn Steakhouse Harstad? Del dine erfaringer!