“Siste matbit før avreise.”

Big Horn Steakhouse Harstad
Vurdert som nr. 7 av 36 Restauranter i Harstad
Kjøkken: Steakhouse
Beskrivelse: Vår Big Horn Steakhouse i Harstad ligger sentralt til i den ærverdige Giævergården; en gammel gård fra slutten av 1800 tallet. Med lekkert interiør i stilrene lokaler, tilbyr restauranten sitteplasser for opp til 100 personer. På sommeren er uteserveringen i vår flotte sentrumshage åpen.
Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

Vi ble tatt imot av en blid og hyggelig servitør. Maten kunne kommet noe raskere, men vi kom da det åpnet, så mulig dette var en årsaken.

Vi tok ettermiddagsbiffen alle fire med litt ulikt tilbehør. Helt ok biff med tilbehør syntes vi alle. Biffen min skulle være medium minus og var nok mer medium.

Vi var tre som spiste dessert og alle syntes det smakte veldig godt; sorbet, cream brule og sjokoladefondant med karamell.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Unnlis

Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

På ferie. Hadde veldig lyst å teste Big Horn til tross for blandede anmeldelser. Vi var storfornøyd. Nydelig entrecôte med tilbehør. Hyggelig kelner som så kundene sine til tross for at hun hadde det hektisk. Hun var rask og oppmerksom. Maten kom uten noe ekstra ventetid.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Jorunn K
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Vi var 9 personer som bestilte mange forskjellige retter og desserter. Alt var veldig godt. Fin service.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 308ingunnb
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Stive priser, står ikke helt i stil med restauranten. Overarbeidet ansatte med alt for mye å gjøre. Lang ventetid på maten.

Takk, 130kirsti
Anmeldt 11. juli 2020

Ble mottatt av en blid kelner. Ble vist til bordet og siden fikk vi ikke kontakt med ham på en lang tid. Ikke vann på bordet og ikke spørsmål om øvrig drikke. Mye folk i restauranten og kun en som betjente alle. Ikke rart at vi ble fullstendig oversett. Folk som kom etter oss, fikk både bestilt og drikke på bordet før oss. Da vi endelig fikk drikke etter å ha etterspurt den flere ganger, måtte vi vente på mat ganske så lenge. Maten var utmerket! Stakkars ansatt, ikke hans feil, det må da gå an å ha flere folk på jobb når lokalet er fullt!!!

Takk, kagjst

Reisende som så på Big Horn Steakhouse Harstad, så også på

Har du vært i Big Horn Steakhouse Harstad? Del dine erfaringer!