“Svart svidd”

Big Horn Steakhouse Harstad
Vurdert som nr. 7 av 35 Restauranter i Harstad
Kjøkken: Steakhouse
Beskrivelse: Vår Big Horn Steakhouse i Harstad ligger sentralt til i den ærverdige Giævergården; en gammel gård fra slutten av 1800 tallet. Med lekkert interiør i stilrene lokaler, tilbyr restauranten sitteplasser for opp til 100 personer. På sommeren er uteserveringen i vår flotte sentrumshage åpen.
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Kjøttet var svart svidd. Fikk ny mat, den var også stekt helt i hjel. De kjeftet på kjøkkenet. Veldig dårlig stemning. Hørte de ropte, flere banne ord til sine ansatte.

Takk, Explore754746

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

God mat, litt nye og usikre servitører. Men svært sjarmerende.
Indrefileten var nydelig. Mexikansk indrefilet smakte også nydelig, men blandingen av saus og maispurre ble litt uappettelig.

Takk, SjoegrenTours
Anmeldt 30. juli 2021

Vi spiste indrefilet, akkurat passe medium stekt som ønsket, mørt og særdeles godt! Saus og tilbehør med gode smaker. Hyggelig og oppmerksom personale. Vi kosa oss!

Takk, Marit V
Anmeldt 20. mars 2021

Det var få gjester i resturanten, men opplevde servitør som utålmodig.
2stk bestilte biff og 1 stk bestilte fisk. Etter en stund kom servitør tilbake og beklaget at de ikke hadde fisk, dette burde servitør visst når bestilling ble tatt.
Det ble spurt om vi ønsket noe annet enn fisk, men vi avslo. Servitør gikk og når vi ønsket å gå, ble vi stoppet og fortalt at middagene var snart ferdig. Etter 20 mim kom maten og vi forlangte å få ta den med. Det var tross alt en person som enda ikke hadde fått mat.

Servitør burde spurt om vi ønsket å spise en annen plass og tilbudt å kansellere hele ordren.

Siste gang jeg kommer til å gå inn på Big Horn Steakhouse Harstad.

Anbefales ikke.

Vil anbefale Egon Harstad på det varmeste, her føler man seg velkommen og godt ivaretatt.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, johnegilho
Anmeldt 5. november 2020 via mobile enheter

God mat og veldig saftig biff Hyggelig betjening også Porsjonen med fløtegratinerte poteter kunne derimot ha vært litt større, og mer tilbehør av litt grønnsaker hadde ikke skadet.

Dato for besøk: november 2020
2  Takk, sibellaaland

Reisende som så på Big Horn Steakhouse Harstad, så også på

Har du vært i Big Horn Steakhouse Harstad? Del dine erfaringer!