“Anbefales”
Anmeldelse av Bark Spiseri Og Bar AS

Bark Spiseri Og Bar AS
Vurdert som nr. 3 av 35 Restauranter i Harstad
Anmeldt 5. november 2018

Meget hyggelig plass med nydelig bacalao. Helt klart en plass jeg anbefaler å besøke når man er i Harstad :-)

Takk, 491eiriki

Anmeldt 1. oktober 2018

Bark har lenge vært en slags favoritt i Harstad. God mat til fornuftige priser. Jeg hadde samme opplevelse denne gangen.

Lokalet er fint og passe stort. Jeg bestilte lammeskank. Den var ganske bra. Brukbart utvalg av øl. Hyggelig og tålmodig servitrise.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, matnissen
Anmeldt 27. august 2018

Servicen var upåklagelig; servitøren var oppmerksom og med godt humør.
Maten var nydelig og servitøren foreslo drikke som høynet måltidet.
Atmosfæren var god og et sted for alle aldersgrupper.

Dato for besøk: august 2018
Takk, irened353
Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Dette stedet er fortrinnsvis et spisested. Vi valgte likevel å teste ut vaflene og kaffen her. Vaflene kom med syltetøy og rømme, og smakte fortreffelig.

Dato for besøk: august 2018
Takk, VacationOslo
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Vi var tre par ute på byen for gode samtaler, god mat og god drikke. Da er Bark perfekt. Ikke så høy musikk at det ikke går å snakke og ikke så overfylt å trangt at man ikke kommer seg hverken til baren eller på wc.

Vi ble servert nydelig mat, perfekt tilpasset vin til maten, god dessert og herlige drinker etterpå.

Servicen på Bark er UPÅKLAGELIG! Har bare godord å si om de ansatte.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, dagvidarn2015

Reisende som så på Bark Spiseri Og Bar AS, så også på

Har du vært i Bark Spiseri Og Bar AS? Del dine erfaringer!