“Deilig mat. Beste lammeskank jeg noensinne har spist.”
Anmeldelse av Bark Spiseri Og Bar AS

Bark Spiseri Og Bar AS
Vurdert som nr. 3 av 35 Restauranter i Harstad
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Nydelig, hyggelig og en skikkelig restaurant. Deilig mat. Beste lammeskank jeg noensinne har spist.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, eveneven77

Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Dette stedet midt i Harstad sentrum er et hyggelig møte sted og har en flott atmosfære. Her får man både lunsjretter, middagsretter, kaffe og kake.
Hyggelig betjening som tar vel imot gjestene, og får gjestene til å føle seg hjemme. Her går man ofte ekstra runder med kaffekannen for å by på gratis påfyll.

Takk, VacationOslo
Anmeldt 6. november 2018

Var ute for å spise lunsj sammen med min samboer og min datter. Et rolig og bra sted hvor man kan prate og samtidig ha en bra lunsj.Spiste omelett, den smakte bra og var passe stor. Kan anbefales.

Takk, Leif S
Anmeldt 6. november 2018

Fantastisk atmosfære og svært dyktige og profesjonelle kelnere.En spesiell takk til Violetta. Utrulig good mat. Eneste nedturen var mengden av ost på ostefatet.Det burde stå i menyen under forretten og ikke under middag. Alt i alt en veldig trivelig plass.

Takk, Torgeir S
Anmeldt 5. november 2018

Meget hyggelig plass med nydelig bacalao. Helt klart en plass jeg anbefaler å besøke når man er i Harstad :-)

Takk, 491eiriki

Reisende som så på Bark Spiseri Og Bar AS, så også på

Har du vært i Bark Spiseri Og Bar AS? Del dine erfaringer!