“Fantastisk mat! Bestill bord i sommer:)”
Anmeldelse av Bark Spiseri Og Bar AS

Bark Spiseri Og Bar AS
Vurdert som nr. 3 av 36 Restauranter i Harstad
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat og hyggelig servitør! Vi valgte kveite og toffeekake fra dagens meny og nøt et veldig smakfullt måltid med anbefalt hvitvin til. Anbefaler å bestille bord dersom du vil garantere deg et besøk her i sommer. Bon apetit!

Takk, SynneFraNorge

1923 av 277 anmeldelser

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Her spiste vi nydelig tapas. Koselig sted med hyggelig betjening. Anbefaler absolutt en tur hit hvis du er i Harstad.

2  Takk, klanglete
Anmeldt 7. juli 2020

Glimrende entrecôte og tapas god pasta. Spennende vinkart. veldig hyggelig betjening . Sentral beliggenhet

Takk, oysteinal
Anmeldt 8. mars 2020 via mobile enheter

Maten var ypperlig. Veldig gode drinker. God atmosfære og veldig flinke servitører. Vi har absolutt ingenting konstruktivt å komme med. Helt kanon kveld

Dato for besøk: mars 2020
Takk, charlottestromsnes
Anmeldt 9. februar 2020

Veldig bra restaurant til hyggelig pris. ca 2000 for personer. 3 retter og drikke. Maten smakte helt ypperlig. Vi var tidlig ute og hadde god plass. ble folksomt etter hvert

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, svot

Reisende som så på Bark Spiseri Og Bar AS, så også på

Har du vært i Bark Spiseri Og Bar AS? Del dine erfaringer!