“Kjempehyggelig. ”
Anmeldelse av Bark Spiseri Og Bar AS

Bark Spiseri Og Bar AS
Vurdert som nr. 3 av 36 Restauranter i Harstad
Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Svært god atmosfære. Høy stemning i lokalet, prat og latter. Alltid fullt. Og svært god mat. Husk å bestille.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, trygvek2017

Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Herlig fiskesuppe til lunsj. Bestilte bord og boknafisk dagen etter. Seifilet som kokken tryllet med fikk vi også. Nydelig mat og herlig kelner som virkelig var der for oss. Fikk alt vi ønsket oss.

Takk, Hans-Johnny
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Litt blandet følelser etter middag på Bark.
Bestilte tapas og dessert. Maten var veldig god, og det tok ikke lang tid før man fikk mat. Betjeningen var trivelig og hjelpsom.
MEN. Det var en helt forferdelig akustikk i restauranten. Da det begynte å komme en del folk, ble det utrolig bråkete i lokalet. Jeg måtte heve stemmen for å snakke med min kone som satt rett over for meg.
Synd at det ble sånn, under en ellers flott mat opplevelse. Håper dette kan rettes på

2  Takk, r_ffer_ffas
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og flott service. Åpnet med marinert reinkjøtt. Nydelig. Etterfulgt av langtidstilberedt oksebryst. Sous- vide 40 t på 50 g. Kjempegodt. Hurtig servering og god service underveis. Anbefales!

Takk, 856knut
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Vi spiste nydelig kveite og lammeskank til middag. Hyggelig atmosfære og dyktig servitør. Bark får våre varmeste anbefalinger.

Takk, trondk233

Reisende som så på Bark Spiseri Og Bar AS, så også på

Har du vært i Bark Spiseri Og Bar AS? Del dine erfaringer!