“Nydelig mat, enkelt og greit”
Anmeldelse av Bark Spiseri Og Bar AS

Bark Spiseri Og Bar AS
Vurdert som nr. 3 av 35 Restauranter i Harstad
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og god service. Kalv og kveite, med panna cotta til dessert var fantastisk. Servitør var oppmerksom og hyggelig.

Takk, Frode J

Anmeldt 26. juli 2021

Nydelig Tapas, masse gode smaker delikat servert. Hyggelig personale i trivelige omgivelser. Vi kosa oss her!

Takk, Marit V
Anmeldt 29. mai 2021 via mobile enheter

Flott meny med god variasjon i tilbudet. Du finner tradisjonsrike retter som fiskegrateng og mer moderne retter som lammeskank og sei med beurre blanc. Hyggelig lokale, familedrevet med hjertelig personale i to generasjoner. Nydelig summing av fornøyde gjester i lokalet.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, EvaMariaK6
Anmeldt 12. mars 2021

Bark er vårt go-to-sted i Harstad. God mat, bra service og hyggelig atmosfære. Hvis det er én ting vi kunne ønske oss så er det en oppdatering av tapasmenyen. Gjerne med mer lokale og sesongbaserte råvarer for eksempel! Vi er veldig glad i tapas, men har sluttet å spise det på Bark da det har vært samme meny veldig lenge og vi har blitt litt lei. Men maten er god, bare ønsker litt forandring! :)

Dato for besøk: februar 2021
Takk, X4226FUkarene
Anmeldt 14. februar 2021 via mobile enheter

Fantastisks servitører og helt nydelig mat og dessert veldig fin restaurant med koselig stemning. Anbefales!

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, idaanylund

Reisende som så på Bark Spiseri Og Bar AS, så også på

Har du vært i Bark Spiseri Og Bar AS? Del dine erfaringer!