“God mat, godt renhold”

Peppes Pizza
Vurdert som nr. 14 av 35 Restauranter i Harstad
Kjøkken: Pizza
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Maten stod helt til forventning. Faktisk litt bedre enn forventet. Rask servering. Supert renhold. Her tar de corona tiltak på alvor.

Takk, SjoegrenTours

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Nam! Peppes er jo Peppes, mer eller mindre, men her likte vi oss! Kusina hadde vanlig pizza, jeg hadde glutenfri fri pizza. Masse fyll og perfekt stekt! Bestilte også hver vår milkshake, også nam! Hyggelig og oppmerksom betjening! Totalt sett et supert besøk her, takk for oss :)

Takk, Ailiskh
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Grei pizza, men til tross for at det var lite gjester, ble ikke tomme bord ryddet for rot og søl. Gulvet var fullt av servietter, kassalapper og matrester, styr unna!!

1  Takk, Tone1308
Anmeldt 8. juni 2020

Når du velger en pizzarestaurant forventer du noe ekstra!Den pizza vi bestillte var "doven" - dvs-Lite smak! Blir lenge til neste besøk!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Keinapel
Anmeldt 24. juli 2019

En Peppes Pizza restaurant som alle andre. Ingen store avvik fra de andre Peppes'ene vi har besøkt. Vi spiste pizzabuffet, og pizzaene som ble servert der var varierte og gode. Salaten var ikke all verdens, og dressingen hadde behøvd et bytte av bolle. Den var rett og slett udelikat.

Servitøren hadde muligens ikke dagen, for hun virket temmelig avmålt og distansert. Følte oss ikke helt supervelkommen. Mer som at hun heller hadde ønsket andre gjester. Vi var to familier med veloppdragne barn og tenåringer.

Men for all del, maten var god og variert og buffeten ble kontinuerlig etterfylt.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, janbM4455CY

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!