“En enkel pizza på rommet”
Anmeldelse av Peppes Pizza

Peppes Pizza
Vurdert som nr. 12 av 37 Restauranter i Harstad
Kjøkken: Pizza
Anmeldt 23. september 2021

Denne anmeldelsen er basert på takeaway av en enkel pizza som ble spist på hotellrommet. Men det var en hyggelig kjøpsopplevelse, maten var kjapt ferdig og pizzaen var god. Der og da var det alt jeg behøvde!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Leif55

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Maten stod helt til forventning. Faktisk litt bedre enn forventet. Rask servering. Supert renhold. Her tar de corona tiltak på alvor.

Takk, SjoegrenTours
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Nam! Peppes er jo Peppes, mer eller mindre, men her likte vi oss! Kusina hadde vanlig pizza, jeg hadde glutenfri fri pizza. Masse fyll og perfekt stekt! Bestilte også hver vår milkshake, også nam! Hyggelig og oppmerksom betjening! Totalt sett et supert besøk her, takk for oss :)

Takk, Ailiskh
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Grei pizza, men til tross for at det var lite gjester, ble ikke tomme bord ryddet for rot og søl. Gulvet var fullt av servietter, kassalapper og matrester, styr unna!!

1  Takk, Tone1308
Anmeldt 8. juni 2020

Når du velger en pizzarestaurant forventer du noe ekstra!Den pizza vi bestillte var "doven" - dvs-Lite smak! Blir lenge til neste besøk!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Keinapel

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!