“Lunch og kakekjøp”
Anmeldelse av Bakerinnen AS

Bakerinnen AS
Vurdert som nr. 1 av 1 Dessert i Harstad
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Alltid nydelige småretter, kaker og brød. Det lille ekstra, nydelige kopper og glass, koselig innredning, gaveprodukter mm.
Dette er en perle som absolutt anbefales er besøk.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Mona Sissel K

Anmeldt 25. april 2018 via mobile enheter

Koselig atmosfære, gode lukter og fristene disk. Absolutt vært et besøk hit om du er ute etter en koselig cafepause.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Cberge
Anmeldt 11. februar 2018 via mobile enheter

Personlig synes jeg dette er den beste cafeen i Harstad. Veldig fint plassert, god mat og pent lokale. De ansatte er veldig hyggelige og de tilbyr mye ulike retter og bakst

Dato for besøk: februar 2018
2  Takk, 374lottess
Anmeldt 1. januar 2018

Koselig kafe med mye godt halvert å tilby til kaffen. Ta gjerne lunsj her. Godt hjemmelaget brød og variert brødmat. Moen for enhver.

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, Turid M
Anmeldt 3. desember 2017 via mobile enheter

Gode bakevarer, men kom i god tid før de stenger. Vi kom en halv time før stengetid, og ble fortalt fire ganger at vi måtte forlate stedet innen de stengte. Bakevarene var meget gode, men påsmurt var "gammelt" og kjedelig.

Stedet er meget populært, så man må anta at vi var uheldig denne dagen.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Mattis78

Reisende som så på Bakerinnen AS, så også på

Har du vært i Bakerinnen AS? Del dine erfaringer!