“Nydelig sushi med det lille ekstra”
Anmeldelse av Yuuka Yuuka

Yuuka Yuuka
Vurdert som nr. 9 av 35 Restauranter i Harstad
Anmeldt 5. februar 2019

Stort pluss for å få med sjøgress og av og til chili mayo i prisen! Ekstremt god sushi, det kan gjøres noe med "servicen" og kontakt med kundene.. Dere trenger definitivt få en mer oversiktlig meny, for den er veldig rotete. Men maten er så god at dere får 5 stjerner uansett!

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Ronja A

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var fire sultne reisende som skulle spise oss mette. Bestillingen måtte gjøres ved kassa og menyene var håpløst uoversiktlige. Servitøren snakket ikke norsk, og dårlig engelsk, så der var det ikke mye hjelp å få. Første retten kom etter ca 15 min, men førstemann hadde forlengst spist opp da siste mann fikk sin mat. Prisene på en kombimeny med sushi lå på 3-400 kr. Med sånne priser forventer man bedre service. Heldigvis var sushien god.

Takk, Brynjar L
Anmeldt 3. september 2018

Nydelig sushi,men dyr. Kostet 138 for 8 biter,vel og merke var den fersk. Men skulle ønske at det var flere biter i boksen med take away. Blir nok å kjøpe flere ganger,selv om den var dyr.

Takk, SivHege2013
Anmeldt 7. mai 2018 via mobile enheter

På hjemmesiden sier de at de har levering på spesifikke dager. Jeg ringte de for å bestille og få det levert og det gikk helt greit til han fikk høre summen jeg bestilte(står på hjemmesiden minimum 400, jeg bestilte for 500), da kunne de plutselig ikke levere allikevel. Så ikke akkurat imponert over service.
Vi har spist der tidligere og sushi var Ok, service sånn passe.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Missjetlagged
Anmeldt 13. april 2018 via mobile enheter

Dette er imponerende bra wow!!! Lager alt fra bunn abselutt alt de serverer. Hyggelig søte mennesker som leverer så sykt bra

Dato for besøk: april 2018
Takk, lancechristopherh

Reisende som så på Yuuka Yuuka, så også på

Har du vært i Yuuka Yuuka? Del dine erfaringer!