“Fabelaktig!”
Anmeldelse av Sushi Point

Sushi Point
Vurdert som nr. 67 av 144 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Har spist her flere ganger, og vært veldig fornøyd hver gang! Utrolig god sushi, og utvalget er bredt Prisen er også veldig fin til at dette er en sushibar, hvor det er kampanjer og gode tilbud hver dag Hver formiddag ved takeaway kan du plukke ut så mange biter du vil, én for kun 10 kr, mens hver ettermiddag framtil klokka 19 koster ALLE brett kun 39 kr! Anbefales

2  Takk, sibellaaland

Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Greit lokale midt i hovedgata. Ikke koselig der da. Trivelig ansatt som var informativ om maten. Likte maten veldig godt.

Takk, ToneL298
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Asiatisk mat med norsk tvist, helt fersk norsk sjømat i asiatisk innpakning. Datteren min fikk laksesashimi som hun elsket, kona mi thaisuppe og en sushi kombo hun elsket og jeg en stor porsjon spareribs som jeg elsket. Hyggelig service og utsikt til havna og fjellene rundt.

1  Takk, Tony H
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Har besøkt dette stedet ved flere anledninger. Jeg mener de har god og bra service. Veldig artig med dette «togbanekonseptet» der man plukker det man vil ha etter hvert. Anbefales for deg som har det litt travelt og har lyst på sushi

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, dagvidarn2015
Anmeldt 8. mai 2018

Veldig god sushi å spise her. Ventetiden kan være litt lenge (å skulle betale, vente på regning) men ellers helt topp.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Oda I

Reisende som så på Sushi Point, så også på

Tromsø, Troms

Har du vært i Sushi Point? Del dine erfaringer!